پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۹۵۰
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

فکرشهر: سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صرف نظر از اینکه دشمنان به چه می اندیشند و چه می گویند سپاه سپر بلای حوادث کشور است.

به گزارش فکرشهر از ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛  سردارسرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست بصیرتی و سیاسی لشکر عملیاتی 10 حضرت سید الشهدا (ع) استان البرز، با اشاره به تصویر روشن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گذشته افتخارآمیز این سازمان انقلابی و نیز افق و آینده روشنی که برای آن متصور است، اظهار داشت: هجمه های سراسیمه و متراکم دشمن برای درهم شکستن اقتدار و منزلت اجتماعی سپاه است.

وی با بیان اینکه سپاه  در راستای تحقق آرمان هایی که با انفاس قدسیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دنبال می شود، حرکت می کند، افزود: این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برآمده از بطن مردم انقلابی و صاحبان این کشور است، واقعیتی انکارناپذیر است.

سردار شریف اذعان داشت: سپاه در طول سال ها، بیشترین شهید و مجروح را تقدیم این انقلاب کرده و بیشترین رنج و مشقت را متحمل شده است ؛ همواره از سوی دشمنان به شدت مورد هجمه قرار گرفته  و باور دارد  تا این انقلاب زنده و پویاست، دشمنی آنان ادامه خواهد داشت.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: گاهی لازم است از خود سوال کنیم که چرا سپاه پاسداران در میان نهادهای برخاسته از انقلاب، در میدان های مختلف این گونه موفق و سربلند است؟ رمز موفقیت و طراوت سپاه چیست؟

وی سه مولفه را به عنوان توان اصلی و بنیادین سپاه در گذشته و حال برشمرد و مطرح کرد: خاستگاه و جایگاه دینی و معنوی اولین مولفه است. سپاه محکم ترین اتصال را به قرآن کریم، تعالیم پیامبر اکرم (ص) و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دارد و  بزرگترین سرمایه  تمام نشدنی این سازمان و از رمزهای موفقیت  در چهل و چند سال گذشته است.

سردار شریف با بیان اینکه تا زمانی که این سه مولفه مورد توجه و عنایت باشد، روند توفیقات سپاه نیز افزون خواهد بود، افزود: اطاعت از ولی فقیه، به عنوان دومین مولفه قدرت و سرمایه ارزشمند و بی بدیل سپاه، بی ارتباط با مولفه اول نیست. باید در پایمردی و استقامت برای تحقق فرامین امامین انقلاب، ثبات قدم داشته باشیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: رمز موفقیت سپاه و بسیج در دوره رهبری امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) ، اتصال دائم به جایگاه ولایت فقیه و ولایت امر مسلمین است که به واسطه این سرمایه ارزشمند، سپاه و بسیج هرگز راه را گم نمی کنند، به شک و تردید نمی رسند، گام هایشان نمی لرزد و با اطمینان و نیت پاک در راه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی گام بر می دارند.

سردار شریف با بیان اینکه نگاه ولایی و مبتنی بر اعتقادات، سرمایه ارزشمندی برای سپاه در تمام عرصه هاست ابراز کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در هیچ شرایطی بیکار نمی نشینند و دائم در حال توطئه هستند و هرگز از مبارزه با جریان حق خسته نمی شوند.

وی اذعان داشت: مردم سومین مولفه قدرت سپاه در ایران هستند که ما گاهی از آن غافل می شویم. توده مردمی که در این کشور زندگی می کنند، صرف نظر از قومیت، مذهب و منطقه، به تعبیر امام راحل (ره) صاحبان اصلی این کشور و انقلاب هستند و عظمت سپاه به دلیل حمایت ها، پشتیبانی ها و جانفشانی های این ملت در طول چهل سال گذشته است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: قطعا سپاه بدون اتصال به مردم قادر نبود جنگ تحمیلی را به این مرحله برساند و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذارد. قطعا بدون پشتیبانی مردم امکان برقراری امنیت در مناطق مرزی و بحرانی کشور در دوران اول انقلاب وجود نداشت.

وی با بیان اینکه مردم سپاه را از خودشان می دانستند و می دانند، حمایت مردم را قدرتی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: ما با مردم رفاقتی ناگسستنی داریم، این خواست و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، این ملت را به عنوان سرمایه های اصلی این کشور تکریم می کنیم، ما هستیم تا دشمنان انقلاب از این ملت فاصله بگیرند و مردم در آرامش و امنیت زندگی کنند.

سخنگوی سپاه با اشاره به اینکه اقدامات شهید سردار حاج  قاسم سلیمانی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال های اخیر اهمیت و قدرت سپاه را نشان می دهد ادامه داد: صرف نظر از اینکه دشمنان به چه می اندیشند و چه می گویند  سپاه سپر بلای حوادث کشور است. 

وی با بیان اینکه روزی نیست که جریان سازی رسانه ای علیه سپاه شکل نگیرد، افزود: این به دلیل کارآمدی و بالندگی سپاه است. قطعا اگر سپاه سازمانی اداری بود نیاز به این همه تهاجم نبود اما به فضل الهی بخش عمده ای از مردم ایران، به ترفندهای دشمنان پی برده اند و ما نیز پیشرو و پرچم دار هستیم و برای رضای خدا تلاش می کنیم و این موضوع دشمن را عصبانی کرده است.

سردار شریف با اشاره به اینکه دشمنان جنگ های مختلفی را به راه انداختند اما در تمامی این طراحی ها شکست خوردند، عنوان کرد: امروز دیگر از صدام و ژنرال های قد کشیده او و داعش و گروهک های تجزیه طلب وابسته به سرویس های بیگانه خبری نیست، هرچند شاهد آزار و اذیت های موضعی از سوی آن ها هستیم اما دیگر رمقی برای مبارزه با انقلاب ندارند.

سردار شریف با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: با یک استراتژی مشخص روبرو هستیم، دشمنان تلاش می کنند مردم پای صندوق های رای حضور پیدا نکنند اما وظیفه ما خنثی سازی استراتژی دشمن با دعوت مردم به پای صندوق های رای و انتخاب اصلح است. مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو موجب عزت ملی و افزیش قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر