شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندار دشتستان: 
فکرشهر: فرماندار دشتستان در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان گفت: با توجه به اینکه کرونا همچنان وجود دارد، باید تمام دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا در موضوعات مختلف به خصوص در ستادهای انتخاباتی مورد اهتمام ویژه قرار گیرد...
کد خبر: ۸۹۹۷۴
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

فکرشهر: فرماندار دشتستان در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان گفت: با توجه به اینکه کرونا همچنان وجود دارد، باید تمام دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا در موضوعات مختلف به خصوص در ستادهای انتخاباتی مورد اهتمام ویژه قرار گیرد. 

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دشتستان، فتح اله نوروزی اظهار داشت: پیشگیری از ابتلا به کرونا از موضوعات مهمی است که همچنان باید مورد توجه همگان باشد. 

وی با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، قیام خونین 15 خرداد و شهادت امام صادق(ع) ابراز داشت: شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی ستاد کرونا، خاص این ایام باید مورد توجه قرار گیرد و شبکه بهداشت نیز بر حسن انجام دستورالعمل های بهداشتی در محل برگزاری این مراسمات نظارت کند. 

 وی خاطرنشان کرد: حدود 10 هزار نفر مبتلا به کرونا و 361 فوتی داشته ایم؛ وضعیت نزولی فعلی نیز بسیار شکننده است و اگر ساده انگاری شود، شاهد صعود آمار بیماران کرونایی و مرگ و میر ناشی از آن خواهیم بود. 

 فرماندار دشتستان بیان داشت: در تعطیلات پیش رو تمامی مصوبات ستاد کرونا باید اجرا شده، محدودیت های قانونی مد نظر باشد و از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به شهرستان جلوگیری شود. 

 نوروزی با اشاره به موضوع واکسیناسیون کرونا در شهرستان بیان کرد: شروع واکسیناسیون کرونا در دشتستان مطلوب بوده و باید از شبکه بهداشت و دست اندرکاران اجرایی آن تشکر کنیم ولی باید در اطلاع رسانی به مردم تسریع و دستگاه های اجرایی نیز همکاری لازم را در این مورد با شبکه بهداشت داشته باشند تا واکسیناسیون کرونا به خوبی انجام شود. 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان دشتستان با اشاره به موضوع انتخابات پیش رو و بایدها و نبایدهای کرونایی در این رابطه ابراز داشت: تلاش کرده ایم با افزایش شعبه های اخذ رای از شلوغی شعب بکاهیم و اعلام کرده ایم تمامی عوامل اجرایی شعب، دستورالعمل های بهداشتی را دقیق رعایت کرده و مراجعین نیز استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را مد نظر داشته باشند. 

نوروزی افزود: تاکید کرده ایم اغذیه عوامل اجرایی نیز طبق دستورات بهداشتی تهیه و مصرف شود و بخشداران مناطق مختلف شهرستان، به صورت کامل بر رعایت شیوه نامه ها نظارت داشته باشند و کادر بهداشتی نیز در روز رای گیری از شعب سرکشی خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: ستادهای انتخاباتی نیز باید شیوه نامه های ابلاغی ستاد کرونا را مد نظر داشته باشند و طبق دستورالعمل های ابلاغی فعالیت کنند.

رئیس ستاد کرونا شهرستان دشتستان با گلایه از پائین آمدن آمار استفاده از ماسک در بین مردم گفت: متاسفانه طبق آمارها، استفاده از ماسک در سطح شهرستان کاهش یافته و این موضوع قابل قبول نیست و شهروندان باید تا پایان بحران کرونا دستورات بهداشتی را رعایت کنند.

فتح اله نوروزی تصریح کرد: طبق گزارش ها، کارکنان برخی دستگاه های اجرایی نیز در استفاده از ماسک سهل انگاری می کنند که تذکرات لازم داده شده و در صورت ادامه با آنها برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد:در موضوع رعایت دستورالعمل های بهداشتی با هیچ دستگاهی تعارف نداریم و طبق قانون برخورد می کنیم، چون بحث سلامت و جان مردم مطرح است.

فرماندار شهرستان دشتستان افزود: تاکید کرده ایم در اعمال قانون متخلفان موضوع کرونا که دستورات بهداشتی را رعایت نمی کنند درنگ نشود.

نوروزی از پلمپ گیم نت ها و شهربازی های سرپوشیده که رعایت دستورات بهداشتی را نمی کنند خبر داد و گفت: نظارت بر سالن های ورزشی نیز باید با جدیت بیشتر انجام شود.

وی از آموزش و پرورش بخاطر برگزاری امتحانات با رعایت شیوه نامه بهداشتی قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر