جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۰۲۸
جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

فکرشهر: لورا ترامپ عروس دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا گفت که پدر شوهرش در ماه آگوست (شهریور) دوباره کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نخواهد شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، لورا روز جمعه به شبکه فاکس نیوز گفت: تا آنجا که من می‌دانم هیچ برنامه‌ای برای حضور دو باره دونالد ترامپ در کاخ سفید در ماه آگوست وجود ندارد. شاید چیزی باشد که من نمی‌دانم.

لورا ترامپ در حالی این موضوع را بیان می‌کند که "مگی هبرمن" خبرنگار نیویورک تایمز در کاخ سفید به تازگی در پیامی توییتری نوشت: دونالد ترامپ رییس جمهوری پیش آمریکا به متحدان خود گفته است که تا ماه آگوست به عنوان رئیس جمهوری آمریکا بر می‌گردد.

پیش از آن نیز مایکل فلین نخستین مشاور امنیت ملی دولت ترامپ در همایشی خواستار کودتای ارتش آمریکا علیه دولت کنونی این کشور شد. وی گفت: ایالات متحده باید کودتایی مانند میانمار کند تا ارتش دولت دموکرات کنونی را سرنگون کند.

ارتش میانمار اول فوریه (۱۲ بهمن ۹۹) دولت منتخب دموکرات این کشور را سرنگون و رهبران آن را دستگیر کرد. این کودتا بلافاصله اعتراضاتی را در سراسر کشور به راه انداخت و موجب شد که ارتش کارزاری را علیه شهروندان خود آغاز کند.

فلین در سال ۲۰۱۷ پس از آنکه تنها ۲۴ روز از انتصاب وی به عنوان مشاور امنیت ملی دولت ترامپ می گذشت، به دروغگویی به "اف بی آی" (پلیس فدرال آمریکا) در مورد ارتباطات خود با روسیه متهم شد. وی سپس وزارت دادگستری ایالات متحده را به دام انداختن خود متهم کرد و پس از آن شروع به رفع اتهامات کرد. او در نهایت در ماه نوامبر (آبان ۹۹) از سوی ترامپ عفو شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر