پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۰۹۷
شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴

فکرشهر: مدیران باشگاه پارس جنوبی جم در واکنش به اتفاقات روز‌های گذشته، سرمربی تیم فوتبال خود را از کار برکنار کردند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، پس از شکست تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل شهرداری آستارا، این تیم در مسیر بازگشت از آستارا به جم اتفاقات جنجالی را پشت سر گذاشت. همان‌طور که در هفته‌های گذشته مشکلات مالی، دردسر‌های زیادی را برای پارسی‌ها ایجاد کرده بود، ناهماهنگی اتوبوس برای بازگشت از آستارا باعث شد تا بازیکنان و کادرفنی پارس جنوبی جم در کنار جاده رها شوند.
 
محمد نصرتی که در طول چند هفته گذشته بار‌ها به دلیل مشکلات مالی گلایه کرده و از سمت خود استعفا داده بود، در واکنش به حواشی پیش‌آمده سعی کرد تا بتواند شرایط مدیریت کند و تیمش را با گذراندن از حواشی پرشمار به جم برساند. با این‌حال او به شدت نسبت به عملکرد مدیران باشگاه در هفته‌های گذشته نقد داشت چرا که مشکلات مالی باشگاه حل نشده و بازیکنان بار‌ها دست به اعتصاب زده‌اند.
 
امروز سرانجام مدیران باشگاه پارس جنوبی جم در واکنش به اتفاقات روز‌های گذشته، سرمربی تیم فوتبال خود را از کار برکنار کردند.
 
در نامه باشگاه پارس جنوبی جم که امضای افشاری، مدیرعامل این تیم هم زیر آن است نوشته شده آمده است: محمد نصرتی با غیبت در تمرینات و اعتصاب‌هایی که انجام داده به نوعی باعث شده پارس جنوبی جم در حساس‌ترین بازی خود مقابل شهرداری آستارا شکست بخورد. در ادامه هم مصاحبه علیه مسئولان این باشگاه و شهرستان جم به عنوان دیگر علت‌های برکناری نصرتی عنوان شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر