جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندار بوشهر:
فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: طبق ماده ۵۴ قانون شوراها به لحاظ حقوقی اسامی نامزدهای نهایی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر از فردا به صورت رسمی از طرف وزارت کشور به فرمانداری‌ها اعلام می‌شود...
کد خبر: ۹۰۱۳۱
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: طبق ماده ۵۴ قانون شوراها به لحاظ حقوقی اسامی نامزدهای نهایی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر از فردا به صورت رسمی از طرف وزارت کشور به فرمانداری‌ها اعلام می‌شود.

به گزارش فکرشهر، عباس جمشیدی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: فرمانداری‌ها نیز از فردا به مدت سه روز فرصت دارند اسامی نامزدها را منتشر و ابلاغ کنند.

وی در خصوص برخی شایعه‌های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر رد صلاحیت برخی از داوطلبانی که در مراحل نخست تائید صلاحیت شده اند اضافه کرد: تاکنون به صورت مستند از طرف هیات مرکزی نظارت هیچ چیزی در خصوص نامزدهای نهایی ابلاغ نشده و اسامی بر روی سامانه وزارت کشور بارگذاری نشده است.

وی یادآور شد: با اعلام رسمی اسامی نامزدهای انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، تبلیغات نامزدها از ۲۰ تا ۲۶ خرداد به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر