جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۲۴۱
سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ۸۹ درصد از کل داوطلبان ثبت‌نام‌کننده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان بوشهر تائید صلاحیت شدند.

به گزارش فکرشهر، محمد تقی ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از روز پنجشنبه ۲۰ خرداد تبلیغات نامزدهای شوراهای شهر و روستای استان بوشهر آغاز می‌شود و تا ساعت هفت صبح ۲۷ خرداد ماه ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اعلام اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و تیره‌های عشایری بیان کرد: در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۶۴ داوطلب استان بوشهر تائید و ۹ نفر رد صلاحیت شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به اینکه ۷۹۷ هزار و ۹۵۱ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند اضافه کرد: ۵۳ درصد از این افراد مرد و ۴۷ درصد زن هستند.

وی با اشاره به وجود ۹ هزار و ۳۷۹ مرد و ۹ هزار و ۵۹ زن رأی اولی در استان بوشهر افزود: شهرستان بوشهر با مجموع ۱۹۸ هزار و ۸۲۲ نفر بیشترین و شهرستان دیلم با ۲۴ هزار و ۱۰۷ نفر کمترین آمار رأی دهندگان را دارند.

ایرانی با اشاره به آغاز رقابت‌های تبلیغاتی شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۲۰ خرداد ماه گفت: رقابت سالم، بدون توهین، افترا و تهمت باید مورد نظر نامزدها و طرفداران آنها باشد و به جای تخریب برنامه‌های خود را اعلام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: ۹۴۷ داوطلب شورای شهر در استان بوشهر تأیید صلاحیت شدند که ۸۹ درصد کل داوطلبان را شامل می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر