جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: طبق اعلام هواشناسی، دمای هوا در برازجان همچنان بالای ۵۱ است. این برای چندمین روز متوالی است که دمای هوا در این شهر بالای ۵۰ درجه شانتیگراد است...
کد خبر: ۹۰۲۷۹
سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

فکرشهر: طبق اعلام هواشناسی، دمای هوا در برازجان همچنان بالای ۵۱ است. این برای چندمین روز متوالی است که دمای هوا در این شهر بالای ۵۰ درجه شانتیگراد است.

به گزارش «فکرشهر» از ایرنا، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با تداوم وزش بادهای شمال غربی در برخی از ساعت‎‌های شبانه روز و بیشتر در سواحل این استان و روی دریا، خلیج فارس تا اوایل هفته آینده در برخی از ساعت‌‎ها مواج و متلاطم است.

محمدرضا انصاری روز سه‏‌شنبه افزود: در این مدت همراه با وزش باد احتمال خیزش گرد و خاک نیز در برخی از نقاط استان بوشهر دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان با ۵۱ و اهرم و خورموج با ۴۹ درجه سانتیگراد بیشترین میزان دما و عسلویه با ۲۷ درجه کمترین میزان را در استان بوشهر داشتند.

انصاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی، در ساعت‌‎هایی با وزش باد و در برخی نقاط همراه با گردوخاک و فردا در نواحی جنوبی مه صبحگاهی پیش‎‌بینی می‏‌شود.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد در نواحی شمالی و مرکزی استان به طور غالب شمال غربی تا غربی و در قسمت‌های جنوبی این استان شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۸ و در برخی از ساعت‌ها ۱۲ تا ۴۲ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت پیش‏‌بینی شده‌است.

انصاری اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی استان بوشهر ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ و در فراساحل ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌‏بینی می‎‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۰:۳۶ دقیقه بامداد، مد اول ۰۷:۳۲ ، جزر دوم ۱۵:۱۸ و مد دوم ۲۰:۴۱ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر