شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: بعضی کاندیدایِ مغز لِس و مغز لَس هم شورش را در آورده اند. نفری چهل گروه درست کرده اند و عین آمار، همه را در این گروه ها عضو کرده اند. جالب است بدانید اکثر قریب به اتفاق اعضای گروه ها یکی هستند و همدیگر را هر روز در دیگر گروه ها ملاقات می‌کنند. این...
کد خبر: ۹۰۲۹۶
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۴

فکرشهر ـ خانوم کوچیک: نمی دانم کدام خیر ندیده ای دستور داد که امسال کاندیدای شورای شهر، ستاد تبلیغاتی نداشته باشند و می بایست تبلیغات خود را در فضای مجازی انجام دهند. فکر می‌کنم قانونگذار با زن و بچه اش در منزل مشکل داشته و می خواسته با این کا، هنگام مراجعه به منزل، به بهانه چک کردن کاندیداها، اندکی از دست اهالی منزل راحت باشد و تک چرخی در واتس آپ، اینستاگرام و تلگرام بزند! گناه ما چیست!؟ ما که حالمان خوب است و هنگام ورود به منزل، تمامِ وجودمان در اختیار خانواده است. چه گناه کبیره ای کرده ایم که کفاره اش فَن پیج و خزعبلاتِ صد من یک غازِ دست نیافتنی کاندیداهاست! 

بعضی کاندیدایِ مغز لِس و مغز لَس هم شورش را در آورده اند. نفری چهل گروه درست کرده اند و عین آمار، همه را در این گروه ها عضو کرده اند. جالب است بدانید اکثر قریب به اتفاق اعضای گروه ها یکی هستند و همدیگر را هر روز در دیگر گروه ها ملاقات می‌کنند. این خیر ندیده ها فکر این را نمی‌کنند از بابت دانلود فایل های ارسالی از قیافه سه در چهارشان، روزی چندصد مگابایت اینترنت مصرف می‌شود. انگار آقای وزیر هم این انتخابات به آرنجش نیست. قطعا اگر برایش مهم بود چند گیگ اینترنت را به بهانه ای برای مردم واریز می‌کرد تا تشویق بیشتری باشد برای شرکت در انتخابات!

آن طور که من شنیده ام، به مدیر گروه ها دستور داده اند تا می توانید گروه تشکیل دهید و از اعضا بخواهید که در رای گیری نام مبارک ما را بنویسند. مدیران گروه هم چشم بسته و بدون اجازه، هر غلطی دلشان می‌خواهد می‌کنند. به عنوان مثال، بنده‌ی خانوم کوچیک، یک بانوی فرهیخته ارجمند، در گروه تعمیرکارانِ ماشین سنگین حامی مهندس... چکار می کنم!؟ الاغ ملانصرالدین هم می‌داند که یک بانوی نویسنده در قشر تعمیرکاران ماشین سبک هم قرار نمی‌گیرد چه رسد به این که در گروه رانندگان تریلی و بنز قرار گیرد. همین دیشب برادرم چند گروه از همین گروه تبلیغاتی را نشانم داد که او را تازه عضو کرده بودند. سالن دارانِ حامی خانم دکتر...!  همین دیروز بود پدرم اعتراض کرد سرعت گوشی اش کم شده و از من درخواست کرد تا گروه هایش را حذف کنم. جالب است بدانید اسم یکی از گروه های انتخاباتی که پدرم را در آن عضو کرده بودند «پدیکورهای مستقل حامی مهندس...» بود. پدر بزرگوارم هم فکر می کرد «پدیکور»، تخصص و حرفه آقای کاندیداست.

آقا و خانم کاندیدا، اول بسم اله اجازه بگیرید بعد افراد را عضوِ گروه های حامی کنید. در انتخاب افراد دقت کنید. اگر خدای نکرده عنصر نامطلوبی را در گروه آوردید و ایشان حواسش نبود از قبیله های بدون تمدن! فیلم های بدون تمدن گذاشت، تکلیف چیست!؟ باور بفرمایید کاملا منطقی و تجربی صحبت می کنم.

خدا باعث و بانی مجازی کردن تبلیغات کاندیدا را لعنت کند. در کشور ما مردم از انتخابات تنها هیاهوی شبانه، شام، نهار، تطمیع، شناسنامه و...  برایشان لذت بخش بود که به یمن این تصمیم نادرست، این خوشحالی هم از ایشان گرفته شد. بعد هم انتظار دارند حضور مردم، حضوری حداکثری باشد. 

تجربه نشان داده، انتخاباتی که در آن زرشک پلو با مرغ، کوبیده، جوجه و حرف از مظنه شناسنامه نباشد، در همان‌ حد مجازی خواهد ماند و قطعا برای کاندیدا این گونه رای خواهند داد: 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر