پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۳۱۹
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۹

فکرشهر: رئیس هیات والیبال استان بوشهر گفت: در آخرین ارزیابی صورت گرفته توسط فدراسیون والیبال، این استان با کسب یکهزار و ۱۰۰ امتیاز در جایگاه نخست جدول والیبال ساحلی کشور قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر، حسن‌ بازدرهوا روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مجموع امتیازات دریافتی برای کسب این مقام مربوط به میزبانی ۲ دوره تور ملی دوستاره در شهرهای بوشهر و گناوه و میزبانی هفته‌های اول و دوم لیگ برتر در شهرستان‌های گناوه و دیر و حضور تیم‌های پیکان دیر و دریادلان گناوه درلیگ برتر ساحلی است که در اواخر سال گذشته و ابتدای سال جاری برگزار شد.

وی بیان کرد: بعد از استان بوشهر، استان‌های مازندران و تهران به ترتیب با ۸۹۶ و ۸۱۰ امتیاز رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

بازدرهوا اظهار داشت: از سال ۹۹ والیبال ساحلی استان بوشهر مسیر بسیار خوبی در پیش گرفته‌است به نحوی که علاوه بر حضور دو نماینده این استان در لیگ برتر والیبال ساحلی، پیکان دیر نیز موفق به کسب رتبه پنجم در مسابقات جهانی شد.

وی افزود: در بحث زیرساختی نیز حرکت خوبی در استان بوشهر آغاز شده به نحوی که شهرستان‌های مستعد استان بوشهر یکی پس از دیگری در حال احداث زمین موردنیاز رشته والیبال ساحلی هستند.

بازدرهوا اظهار داشت: استان بوشهر برای والیبال سالنی نیز چشم‌انداز مناسبی طراحی و در صدد است تا با توسعه آموزش موفقیت والیبال سالنی این استان را در سال‌های آینده تضمین کند.

وی یادآور شد: با توجه به رشد فزاینده والیبال ساحلی استان بوشهر از رده‌های پایانی کشور به جایگاه نخست، نشان می‌دهد این استان از ظرفیت لازم برای موفقیت در والیبال سالنی نیز برخوردار است.

بازدرهوا افزود: امیدواریم با حمایت ویژه مدیران ارشد استان و تامین اعتبار مناسب زمینه برای توسعه روزافزون والیبال در سطح کشور فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر