چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۳۳۶
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان بوشهر نیرو‌های توانمند زیادی برای تصدی مدیریت‌ها دارد گفت: حضور مدیر غیربومی در این استان توجیه ندارد.

به گزارش فکرشهر از دفتر نماینده، ابراهیم رضایی بیان کرد: کمیته امداد نهاد مهمی است و انتظار می‌رود مطالبات رهبر انقلاب در نهاد انقلابی کمیته امداد به صورت کامل اجرا شود.

او افزود: انتظار می‌رود کمیته امداد به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر بهره‌گیری از نیرو‌های جوان، مومن و انقلابی عمل کند تا به روز‌های درخشان خویش برگردد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از ظرفیت مهم استان بوشهر داشتن نیروی انسانی خوش‌فکر، پرتلاش، توانمند و کارآمد است که توان تصدی مسئولیت‌های مهم مدیریتی در استان و کشور را دارند.

رضایی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) از نهاد‌های مهم و کاربردی است که خدمات گسترده‌ای را به مردم می‌دهد و حضور مدیر بومی در این نهاد کارایی و اثربخشی آن را افزایش می‌دهد.

او با انتقاد از انتصاب مدیران غیربومی در استان گفت: استان بوشهر نیرو‌های توانمند بسیار زیادی برای تصدی مدیریت‌ها دارد و حضور مدیر غیربومی در این استان توجیه ندارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده برای تغییر مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر انتظار و تاکید داریم که مدیر بومی منصوب شود.

رضایی افزود: انتصاب مدیرکل غیربومی برای کمیته امداد استان را قبول نداریم چراکه افراد توانمند زیادی در استان برای تصدی این مسئولیت و مسئولیت‌های بزرگ‌تر از این وجود دارد.

او عنوان کرد: بنای دخالت در انتصابات نداشته و نداریم، اما با جدیت از نیرو‌های توانمند بومی دفاع می‌کنیم و معتقدیم که این نوعی بی‌احترامی به مردم است که وقتی در دستگاهی همچون کمیته امداد به تعداد کافی مدیران کارآمد بومی وجود دارد، عناصر غیربومی جایگزین مدیران موفق بومی شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر