پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۳۶۴
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۷

فکرشهر: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: ثبت نام مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن در ۲ شهر جدید این استان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی مقاتلی روز پنجشنبه در تشریح این خبر افزود: دور پنجم طرح اقدام ملی مسکن از امروز به مدت یک هفته در شهرهای جدید عالیشهر  (شهرستان بوشهر و نایبند (سیراف سابق-شهرستان عسلویه) آغاز شده است.

وی ادامه داد: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای جدید عالیشهر و نایبند می‌توانند تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۵ خرداد (به مدت یک هفته) با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به‌ آدرس tem.mrud.ir نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

مقاتلی اضافه کرد: متقاضیان ثبت‌نام در این مرحله از طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در ظرف زمانی مشخص شده با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت‌نام کنند.

وی در خصوص نحوه احراز شرایط متقاضیان گفت: افراد نام‌نویسی کرده در مرحله قبل چنانچه در بازه زمانی اعلام‌شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله نیز اقدام به ثبت‌نام در طرح ملی اقدام مسکن کنند.

مقاتلی ادامه داد: متاهل بودن، نداشتن خانه توسط خود و همسر، خانه اولی بودن، پنج سال سکونت در شهر مورد نظر، سبز بودن فرم «ج» آن‌ها (استفاده نکردن از تسهیلات و یارانه‌های ارگان‌های دولتی) و داشتن ۳۵ سال سن برای زنان خود سرپرست، از شرط‌های لازم ثبت‌نام متقاضیان در این طرح است.

وی افزود:‌ فرد متقاضی برای احراز سکونت خود باید نسبت به یکی از راهکارهای ارائه شده شامل بارگذاری تصویر گواهی سابقه سکونت در شهر محل تقاضا (در پنج سال اخیر)، گواهی اشتغال به کار متقاضی، گواهی تحصیل فرزندان، مدارک مربوط به محل تولد متقاضی یا همسر یا فرزندان بالای پنج سال، ‌ جواز کسب شاغلین صنوف برای متقاضی یا همسر، سابقه پرداخت بیمه برای متقاضی یا همسر، گواهی اشتغال به کار از دوایر دولتی برای متقاضی یا همسر و گواهی مبنی بر پرداخت مستمری بگیران و بازنشستگان اقدام کند.

مقاتلی اضافه کرد: برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان نبوده و متقاضیانی که دارای شرایط لازم باشند بعد از اتمام ثبت نام جهت تشکیل پرونده به شرکت عمران شهر جدید عالیشهر به عنوان دستگاه متولی معرفی می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر