جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۴۲۴
جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰

فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهرگفت: با توجه به آغاز تبلیغات ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا امیدست نامزد‌ها مُر قانون را رعایت کنند و برای حفظ سلامت مردم در برابر ویروس کرونا به دستورالعمل‌های بهداشتی پایبند باشند.

به گزارش فکرشهر از استانداری بوشهر، محمدتقی ایرانی افزود: تبلیغات نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر و روستا در بستر‌های مشخص شامل محیطی، شهری و شبکه‌های اجتماعی آغاز شده و تا هفت صبح روز پنجشنبه ۲۷ خرداد پایان می‌یابد.

وی اظهارداشت: تبلیغات شورا‌های اسلامی شهر و روستا بر مبنای فضای مجازی است و هر گونه برگزاری تجمع‌های انتخاباتی، سخنرانی در فضای سربسته و راه اندازی کارناول‌های تبلیغاتی خودرویی ممنوع است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر اضافه کرد: رقابت سالم، پرهیز از توهین، افترا و تهمت باید مورد نظر نامزد‌ها و طرفداران آن‌ها باشد.

ایرانی اضافه کرد: کل نامزد‌های تائید شده برای ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر سه هزار و ۷۴۳ نفر هستند که از این شمار ۹۳۸ نفر نامزد‌های شورا‌های شهر و ۲هزار و ۸۰۵ نفر نیز نامزد‌های شورا‌های روستا‌ها و تیره‌های عشایری هستند.

وی ادامه داد: نامزد‌های انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی روستا‌ها و تیره‌های عشایری در استان بوشهر برای تشکیل ۳۹۹ شورای روستا با هزار و ۲۸۹ کرسی و ۱۵ تیره عشایری با ۴۵ کرسی با هم رقابت می‌کنند.

ایرانی گفت: نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر‌ها در ۴۰ شهر و برای رسیدن به ۲۱۰ کرسی شامل ۳۶ شورا با پنج کرسی، سه شورا با هفت کرسی و مرکز استان بوشهر با ۹ کرسی رقابت می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر