شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۴۴۲
جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: امام جمعه دلوار گفت: برای تغییر وضعیت نابسامان فعلی باید با عزم راسخ در انتخابات شرکت کنیم و فردی کارآمد با تفکر انقلابی و جهادی را برای اداره کشور انتخاب کنیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های امروز نماز جمعه دلوار با اشاره به انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری اظهار داشت: اگر بگوییم انتخابات پیش و رو یکی از مهم‌ترین گردنه‌های فراروی نظام اسلامی برای عبور از یک پیچ تاریخی است گزاف نیست.

امام جمعه دلوار با بیان اینکه فصل مشترک سخنان همه دلسوزان نظام اسلامی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است تاکید کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات قدرت و عظمت ملت ایران و نظام اسلامی را به اثبات رسانده و دشمنان ملت ایران و نظام اسلامی مأیوس تر و ناامید تر خواهد کرد.

وی بیان کرد: دشمنان با توطئه‌های مختلف تلاش خود را جهت رو در رو قرار دادن مردم در برابر نظام اسلامی و ضور کمرنگ ملت ایران در پای صندوقهای رأی معطوف نموده است و حضور گسترده مردم در آزمون سرنوشت ساز انتخابات نقشه‌ها و نیت سو آنان را خنثی و نقش بر آب می‌کند.

امام جمعه دلوار افزود: حضور مردم به نظام آبرو می بخشد؛ امنیت را تضمین و دشمنان را ناامید تر و ذلیل‌تر می‌کند. شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است و باید هر شخص خود در انتخابات برای رقم زدن سرنوشتش حضور یابد.

وی با بیان اینکه اگر در ادای این تکلیف شرعی و انقلابی کوتاهی کنیم و به جامعه اسلامی آسیبی وارد شود در پیشگاه خداوند مدیون هستیم افزود: مردم ولایت مدار و با بصیرت دیار رئیسعلی دلواری همواره در همه صحنه‌ها و خصوصاً در انتخابات حضوری فعال و باشکوه داشته و به افراد اصلح رأی داده‌اند.

حجت الاسلام زاهد دوست تاکید کرد: برای تغییر وضعیت نابسامان فعلی باید با عزم راسخ در انتخابات شرکت کنیم و فردی کارآمد با تفکر انقلابی و جهادی را برای اداره کشور انتخاب کنیم.

امام جمعه دلوار با بیان اینکه مناظرات انتخاباتی روایتی صحیح از شخصیت کاندیداهاست اظهار داشت: انتظار این است که از مناظرات و از لسان نامزدهای انتخابات روایت صحیح و واقعی از عملکرد نظام در افکار عمومی نقش ببندد.

وی گفت: در بسیاری از مناظرات و ازجمله در همین دو مناظره برخی کاندیداها به‌گونه‌ای سخن می‌گویند که عملکرد ۴۲ ساله نظام را زیر سوال برده و تصویری مخدوش را به مخاطبان، خصوصاً نسل جوان ارائه می‌کنند. این بزرگترین ظلم و جفا به نظام اسلامی و آرمان‌های شهیدان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر