شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۴۶۰
شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در پای صندوق‌های رای حق و تکلیف برای همه واجدان شرایط است که باید قدر آن را بدانیم.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ابراهیم رضایی افزود: این حق تعیین سرنوشت را امام راحل به ملت ایران هدیه کرد و امروز انتخابات از جمله مهمترین نعمت‌ها و برکت‌های پس از انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه انتخاب همگانی با مشارکت بالا یک وظیفه و تکلیف به شمار می‌رود اضافه کرد: مردم باید بدانند مشارکت بالا تقویت کننده نظام در حوزه داخلی و خارجی است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مشارکت بالا توان اصلاحات در داخل و چانه زنی و مقبولیت بین المللی رئیس جمهوری را افزایش می‌دهد ولی نبود مشارکت بالا توان، انگیزه و پشتوانه رئیس جمهور منتخب را کاهش می‌دهد.

وی ادامه داد: به طور قطع مشارکت پائین مردم در روز انتخابات مهمترین خواست دشمن به شمار می‌رود تا آنها بتوانند به دنبال این امر اعلام کنند ملت ایران از انقلاب و نظام ناامید شده‌اند.

رضایی یادآور شد: در این ارتباط در گام نخست وظیفه مردم و همه مسئولان تلاش برای مشارکت پرشور و در گام دوم انتخاب اصلح است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب و امام راحل در بیانات مختلفی به شرایط اصلح اشاره کردند گفت: مومن، معتقد به مبانی انقلاب، ساده زیست، برنامه ریز،مدیر و مدبر از جمله شاخص‌های کلی یک نامزد منتخب ریاست جمهوری است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بر این اساس مردم باید با دقت به درستی انتخاب کنند به طور قطع خیرات و برکات یک انتخاب خوب یا آسیب‌ها و مشکلات یک انتخاب بد به خود مردم بر خواهد گشت.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری  و میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان  ۲۸ خردادماه امسال برگزار می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر