پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کارشناس هواشناسی:
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش ارتفاع موج دریا خبر داد و گفت: سرعت وزش باد در استان بوشهر به ۵۴ کیلومتر در ساعت می رسد...
کد خبر: ۹۰۴۷۱
شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش ارتفاع موج دریا خبر داد و گفت: سرعت وزش باد در استان بوشهر به ۵۴ کیلومتر در ساعت می رسد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی در ساعاتی از وقت امروز تا روز دوشنبه هفته جاری بر روی خلیج فارس و در سواحل استان است.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت در برخی از ساعات به تناوب دریا مواج و متلاطم خواهد بود افزود: همراه با وزش باد، احتمال خیزش گردوخاک نیز در برخی از نقاط استان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان غالباً صاف همراه با غبار محلی، طی ساعاتی وزش باد و گاهی همراه با گردوخاک و فردا در برخی نواحی جنوبی مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا غربی و در نواحی جنوبی گاهی جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۸ و از امشب به تدریج در سواحل شمالی و مرکزی و در فراساحل جنوبی ۱۲ تا ۴۲ گاهی بیش از ۵۴ کیلومتر در ساعت.

مساعدی ادامه داد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و از امشب در سواحل شمالی و مرکزی و در فراساحل جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر