جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۵۱۶
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

فکرشهر: رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: آزمون وکالت و آزمون کارشناسی ۱۴۰۰، نیمه دوم شهریور ماه برگزار خواهد شد. دو روز نیز از نیمه دوم مشخص شده است اما چون هنوز نهایی نشده نمی‌توانم اعلام کنم.

به گزارش فکرشهر از ایلنا، علی بهادری جهرمی در خصوص زمان برگزاری آزمون وکالت و کارشناسی قوه قضاییه، اظهار کرد: آزمون وکالت و آزمون کارشناسی ۱۴۰۰ نیمه دوم شهریور ماه برگزار خواهد شد. دو روز نیز از نیمه دوم مشخص شده است اما چون هنوز نهایی نشده نمی‌توانم اعلام کنم بنابراین همانگونه که اعلام کردیم آزمون ما هم در وکالت و هم در کارشناسی نیمه دوم شهریور در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال درس حقوق اساسی را به منابع آزمون اضافه کردیم، افزود: از آنجایی که داوطلبان تقاضای گسترده‌ای داشتند و تأکید داشتند که فرصت برای مطالعه ندارند، ما با شورای نگهبان هماهنگی داشتیم و دوستان در پژوهشکده شورای نگهبان زحمت کشیدند یک کتاب روشنی را به عنوان منبع آزمون آماده کردند که به زودی منتشر می‌شود. ما امسال سوال‌های آزمون حقوق اساسی را صرفاً از داخل آن منبع طراحی می‌کنیم. لذا ما در درس حقوق اساسی یک منبع روشن خواهیم داشت که به زودی منبع چاپ و معرفی می‌شود.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: خواهش می‌کنم کسی برای درس حقوق اساسی به کلاس‌های متفرقه مراجعه نکند. صبر کنند که منبعی که رسماً معرفی خواهد شد را مطالعه کنند. سعی می‌کنیم آموزش الکترونیکی رایگان را نیز برای داوطلبان فراهم کنیم تا بتوانند آنلاین مراجعه کنند و آموزش ببینند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر