پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
استاندار بوشهر:
فکرشهر: استاندار بوشهر در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: ستادهای انتخاباتی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند پلمب می شوند...
کد خبر: ۹۰۵۲۴
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: استاندار بوشهر در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: ستادهای انتخاباتی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند پلمب می شوند.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند اظهار داشت: ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا، با هماهنگی دستگاه قضا و نیروی انتظامی پلمب می شوند.

وی ادامه داد: هیچ خدمتی بالاتر از توجه به سلامت مردم نیست و از مسوولان ستادهای انتخاباتی انتظار داریم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا جدیت داشته باشند. 

گراوند بیان کرد: از نمایندگان کاندیدهای ریاست جمهوری انتظار داریم مانع از برپایی تجمعات انتخاباتی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی شده و برای جلوگیری از گسترش شیوع کرونا در ایام انتخابات با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه علیرغم بی مهری ها و نگاه های سیاسی که نمی خواهند دولت (روحانی) موفق باشد، افزود: عملکرد دولت دکتر روحانی در شرایط سخت تحریم و مشکلات مالی، کاملا قابل دفاع و افتخارآمیز است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: این دولت در برابر ملت ایران سربلند خواهد بود چرا که در برابر تحریم ها اجازه نداد روند توسعه کشور مختل شده و کشور به زانو دربیاید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر