جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۵۸۷
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

فکرشهر: مدیر کل بهزیستی استان بوشهر گفت: رفع مشکل اشتغال مددجویان بهزیستی استان بوشهر با جدیت دنبال می شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، علیرضا حاجیونی صبح دوشنبه در مراسم افتتاح دوره مهارتی نابینایان استان بوشهر اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای بوشهر در راستای توانمندسازی مهارتی جامعه هدف انجمن نابینایان و کم بینایان استان بوشهر تلاش‌های خوبی را داشته است.

وی با بیان این که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای توانمندسازی مددجویان نقش مهمی دارد، اظهار کرد: تشویق مددجویان به منظور شرکت در کلاس‌های حرفه آموزی از برنامه‌های مهم بهزیستی استان بوشهر در سال جاری است.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر با اشاره به اینکه ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با اولویت آموزش‌های کاربردی و اشتغال زا یکی از خواسته‌های نابینایان استان است، اظهار داشت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به نابینایان گامی مؤثر در زمینه ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری این قشر است.

وی با بیان اینکه زمینه مهارت آموزی برای همه جامعه هدف بهزیستی محیا شده است، افزود: نابینایان می‌توانند با آموزش‌های رایگان مهارتی که با همکاری آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود به طور ویژه حرفه آموزی کرده و وارد بازار اشتغال شوند.

وی تصریح کرد: امروزه اشتغالزایی در هر زمینه مخصوص افراد سالم نیست بلکه افراد خاصی که دچار معلولیت‌های جسمی نیز هستند می‌توانند از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شده و با گذراندن دوره‌های مختلف وارد بازار کار شوند.

مدیر کل بهزیستی بوشهر به جایگاه مهارت در توسعه اشتغال در هر حوزه‌ای اشاره کرد و گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید متناسب با توانایی ذاتی افراد و همچنین نیاز جامعه باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر