پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کارشناس هواشناسی:
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به کاهش سرعت وزش باد در استان بوشهر گفت: دریا از امشب آرام می شود...
کد خبر: ۹۰۵۹۶
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به کاهش سرعت وزش باد در استان بوشهر گفت: دریا از امشب آرام می شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز به تدریج با کاهش سرعت وزش باد و دریا نیز از امشب آرام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مجدداً از روز چهارشنبه با افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی و تداوم وزش آن تا روز جمعه، خلیج فارس در این مدت مواج و متلاطم خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: همراه با وزش باد، احتمال خیزش گردوخاک نیز در برخی از نقاط استان دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان غالباً صاف همراه با غبار محلی، امروز بر روی دریا گاهی وزش باد و فردا در برخی مناطق مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

مساعدی اضافه کرد: جهت وزش باد متغیر از عصر به تدریج جنوب غربی تا جنوب شرقی، با سرعت هشت تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و طی امروز در فراساحل گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی تاکید کرد: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در فرا ساحل گاهی ۱۵۰ سانتیمتر، از شب به تدریج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر