جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۶۱۸
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳

فکرشهر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات و کمبودهای هلال احمر استان بوشهر رفع شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه‌های مختلف دارای جایگاه و ظرفیت خوبی است و باید به صورت ویژه و خاص به این ظرفیت‌ها نگاه شود.

وی با اشاره به افزایش وقوع حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله در استان بوشهر طی سال‌های اخیر و لزوم پاسخگویی سریع به نیازمندی‌های آسیب دیدگان، خاطرنشان کرد: اعتبارات مالی و زیرساخت‌های امدادی هلال احمر استان دچار نقصان و کمبود شده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار خود با رئیس جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: برای رفع مشکلات و کمبودهای هلال احمر استان و تأمین اقلام اولیه امدادی به منظور خدمت رسانی بهتر به موکلین و آمادگی برای شرایط اضطراری مذاکراتی را داشتیم.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌هایی که در دوره قبلی وکالت مردم استان در مجلس به عمل آمد مجوز احداث داروخانه جمعیت هلال احمر مرکز استان صادر شد و این داروخانه در سال ۹۳ با موافقت کمیسیون ماده ۲۰ دانشگاه علوم پزشکی بوشهر راه اندازی شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر ادامه داد: با رایزنی‌های صورت گرفته امسال مجوز کمیسیون ماده ۲۰ سازمان غذا و داروی کشور نیز برای این داروخانه صادر شده و با مذاکرات صورت گرفته در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر مقرر شد جهت تأمین داروهای خاص و مورد نیاز بیماران استان اقدامات لازم به عمل آید.

جمیری بیان کرد: تخصیص اعتبار برای تعمیرات اساسی تجهیزات و ادوات امدادی، ساختمان‌ها و انبارهای امداد در سطح حوزه انتخابیه، تأمین لوازم و تجهیزات مورد نیاز خودروهای ارتباطات سیار، تأمین تجهیزات و ادوات امدادی برای پایگاه‌های امدادی جاده‌ای، دریایی و کوهستانی از جمله خودروی نجات، آمبولانس و قایق امدادی از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و مدیرعامل هلال احمر قول همکاری مساعد داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر