جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندار دشتستان در ستاد مقابله با کرونای شهرستان:
فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: ستادهای انتخاباتی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت اصلی برنامه‌های تبلیغاتی خود قرار دهند...
کد خبر: ۹۰۶۴۹
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: ستادهای انتخاباتی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت اصلی برنامه‌های تبلیغاتی خود قرار دهند.

 به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، فتح الله نوروزی در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان دشتستان اظهار داشت: امسال به علت شیوع کرونا، تهدید سلامت افراد مطرح است و متولیان امر باید به این موضوع توجه کنند. 

وی با بیان اینکه تدابیر لازم را برای حفظ سلامت شهروندان در ستادهای انتخاباتی و همچنین هنگام حضور مردم در شعب اخذ رای اندیشیده شده است، گفت: همه تلاش ما این است که همه امور مربوط به انتخابات به گونه‌ای انجام شود که حفظ جان و سلامت مردم در اولویت اصلی باشد و با هر مسئله ای که سلامت مردم را تهدید کند، برخورد قانونی خواهد شد.

فرماندار دشتستان با تاکید بر اینکه کرونا هنوز تمام نشده است و درصورت رعایت نکردن مردم و اصناف احتمال مواجه با پیک های بعدی را داریم، ادامه داد: استفاده از ماسک در حوزه شهرستان کاهش یافته است و مردم باید همچنان مانند گذشته پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. 

نوروزی همچنین به روسای ادارات تاکید کرد: تهویه مناسب، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی سه اصل مهم و جدی در کنترل و پیشگیری بیماری کرونا هستند که شاغلین و مراجعین ادارت دولتی و خصوصی  آن ها را باید به خوبی رعایت کنند و درصورت تخلف ادارات با آنها برخورد قانونی خواهد شد.  

 وی تصریح کرد: در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی زمان شیوع کرونا، هرگونه پذیرایی در ستادهای انتخاباتی ممنوع است و مسوولین ستادهای ریاست جمهوری و نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید تمامی پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت رعایت کنند. 

فتح اله نوروزی گفت: 198 نیروی بهداشتی جهت نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی ( فاصل گذاری، استفاده از ماسک و تهویه مناسب ) در شعب اخذ رای با هیات نظارت بر انتخابات همکاری می کنند و گزارشات خود را به کمیته نظارت ارائه می دهند. 

وی ادامه داد: تمامی اقلام بهداشتی در شعب اخذ رای پیش بینی شده است و بهداشت یاران در این زمینه با مسئولین شعب اخذ رای همکاری لازم در راستای رعایت پروتکلهای بهداشتی خواهند داشت.

فرماندار دشتستان همچنین اظهار کرد: بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان دشتستان بر تهیه، طبخ و توزیع مواد غذایی نظارت های لازم را خواهند داشت.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر