جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به جهش‌های جدید ویروس کرونا و همسایگی شهرستان‌های جنوبی این استان با هرمزگان، خطر خیز جدید ویروس کرونا این مناطق را تهدید می‌کند...
کد خبر: ۹۰۶۹۴
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به جهش‌های جدید ویروس کرونا و همسایگی شهرستان‌های جنوبی این استان با هرمزگان، خطر خیز جدید ویروس کرونا این مناطق را تهدید می‌کند.

به گزارش فکرشهر از دانشگاه علوم پزشکی، دکتر سعید کشمیری افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان ابتلا و بستری در بیمارستان‌های شهرستان‌های جنوبی بوبژه کنگان افزایش یافته و این نگران کننده‌است.

وی اضافه کرد: با توجه به تبلیغات انتخاباتی انتظار می‌رود مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از حضور در تجمع‌های انتخاباتی بپرهیزند، چون هرگونه تجمع در این شرایط خطرناک به شمار می‌رود.

کشمیری اظهار کرد: هر شهرستانی امکانات و تجهیزات متناسب با جمعیت همان شهرستان را دارد پس اجازه ندهیم با شیوع دوباره ویروس کرونا و پرشدن ظرفیت مراکز درمانی با مشکلاتی روبرو شویم.

وی تاکیدکرد: احتمال شیوع سوش هندی ویروس کرونا در جنوب استان بوشهر وجود دارد و باید نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام شود.

براساس آخرین اعلام سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های جم، عسلویه و دیلم در وضعیت زرد (خطر متوسط) و شهرستان‌های دیر، دشتی، تنگستان، بوشهر، دشتستان و گناوه نیز در وضعیت نارنجی (پرخطر) کرونا قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر