سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۹۶۷
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: رشد و توسعه شرکت صنایع دریایی ایران (صدرا) برای توسعه و رونق اشتغال دریا محور در این استان ضروری است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست با مدیرعامل هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی قرارگاه خاتم الانبیا افزود: یکی از راهکارهای تقویت اقتصاد دریا محور که از برنامه های مهم در استان بوشهر است، توجه به مسائل و مشکلات شرکت صدرا است.

وی با اشاره به تصویب منطقه آزاد تولیدی صنعتی بوشهر بیان کرد: شرکت صدرا باید به صورت هوشمندانه از این ظرفیت جدید ایجاد شده در این استان برای رونق فعالیت‌های خود استفاده کند.

گراوند ادامه داد: با توجه به توسعه و ظرفیت جدید ایجاد شده در بندر بوشهر، به تازگی کشتی با ظرفیت ۳۱هزار و ۵۰۰ تن در این بندر پهلو گرفت که در تاریخ فعالیت آن بی سابقه بوده‌است.

وی بیان کرد: شرکت صدرا یکی از ظرفیت‌های خاص و مهم برای تولید و اشتغال در کشور است و استان بوشهر برای کمک به این شرکت آمادگی دارد.

گراوند اظهار کرد: کارگروهی متشکل از دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مختلف حقوقی و اداری شرکت صنعتی دریایی ایران تشکیل شود.

مدیرعامل جدید شرکت صنعتی دریایی ایران گفت: استاندار بوشهر همواره با جدیت خاصی مسائل و مشکلات این شرکت را در سال‌های اخیر پیگیری کرده‌است.

علی زارعی افزود: تلاش می‌شود تا شرکتی زیبنده قرارگاه خاتم الانبیا و استان بوشهر بسازیم تا مردم دوباره دوران اوج صدرا را مشاهده کنند.

وی تاکید کرد: بی شک حمایت‌های هلدینگ نفت و گاز قرارگاه خاتم الانبیا و استانداری بوشهر برای رونق و توسعه شرکت صنایع دریایی ایران موثر است.

زارعی یکی از مشکلاتی که در صدرا، موجب تاخیر در اجرای پروژه‌های مختلف می‌شود را مسائل حقوقی عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود با تعامل و همکاری دستگاه‌های اداری و قضایی استان بوشهر این مشکل حل و فصل شود.

سردار عبدالرضا عابد مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی قرارگاه خاتم الانبیا نیز از همکاری و تعامل خوب استاندار بوشهر با شرکت صدرا قدردانی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر