پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
پیام تقدیر منتخب شورای ششم شهر برازجان برای حضور مردم در انتخابات
کد خبر: ۹۰۹۷۴
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۶

فکرشهر: مهدی بهبهانی، منتخب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر برازجان در پیامی از حضور مردم در انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش «فکرشهر»، متن پیام وی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحمن الرحیم

آزمون سخت انتخابات ۱۴۰۰ نیز سپری شد و ملت قهرمان ایران و مردم شریف برازجان این بار نیز سرفرازانه آزمونی دیگر را پشت سر گذشتند تا جلوه‌ای دیگر از دموکراسی اسلامی را پیش چشم همگان به نمایش بگذارند.

حالا که با مشخص شدن نتایج آراء انتخابات شورای شهر، بار سنگین امانت مردم شریف شهرم بر دوش اینجانب قرار گرفته ابتدا آفریدگار بی همتا را بابت این لطف بزرگ شکر می‌کنم و آرزو دارم خداوند توان ادای دین به مردم شهرم با خدمت صادقانه، شفافیت در عملکرد، دوری از هرگونه حب و بغض، باقی ماندن در طریق حق و حق‌طلبی و تلاش برای پیشرفت روزافزون برازجان عزیز را به من و همه‌ی خدمتگزاران مردم عطا فرماید.

تردیدی نیست که برخوردار شدن و برخوردار ماندن از اعتماد مردم، جلوه‌ای بی‌بدیل و عزتمندانه از موهبت‌های بی‌پایان الهی است و این حاصل نمی‌شود مگر با اعتقاد عملی به اینکه خداوند اولین ناظر افکار، اعمال و کلمه-کلمه‌ی گفتار ماست.

با باور قلبی به این اصل اصیل که "عزت و ذلت همه‌ی ما دست خداست" و با انگیزه‌ی انجام خدمتی شایسته به شهرم و به مردمم پای به این میدان سخت گذاردم و همچنان با یقین به این موضوع که "عزت و ذلت انسان در ید قدرت حضرت حق است" پای عهدی که با خود، خدای بزرگ و مردم شهرم بسته‌ام خواهم ماند و عهد میکنم از مسیر خدمت به این شهر تاریخی و عزیز عدول نکنم.

بدینوسیله ضمن تعظیم در برابر لطف یکایک مردم شهرم و عزیزانی که برادر کوچکشان را لایق خدمتگزاری دانستند، پاسدار اعتماد شما همشهریان فهیم و فرهیخته‌ام خواهم ماند.

امیدوارم در پایان این ماموریت سخت چهارساله، در پیشگاه خدا و شما مردم شریف، سربلند باشم.

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

خدمتگزار کوچک شما و منتخب مردم برازجان در شورای اسلامی شهر برازجان

 مهدی بهبهانی»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر