پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به ۳۲۹ نفر رسید...
کد خبر: ۹۰۹۸۰
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به ۳۲۹ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر، سعید کشمیری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۴۸ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی گفت: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۸۱ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۶۷ نفر از آن‌ها مثبت قطعی بوده‎اند.

کشمیری با بیان اینکه هم اکنون ۴۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۱۹ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز ۲ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، ۲ آقا با ۶۵ و ۴۵ سال سن با سابقه بیماری قلبی، دیابت و فشار خون در استان بوشهر به ثبت رسید.

کشمیری افزود: تا کنون ۱۲۲۴ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند و ۴۸۶۶۸ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۸هزار و ۱۶۱ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۱۱ تن نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۵۱ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۹۱۹ هزار و ۵۵۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۸ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۱۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۴۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳ میلیون و ۹۵ هزار و ۱۳۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۲ هزار و ۹۶۵ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۲ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۳۲۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۲۷۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۲ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۳۶۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۵۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر