شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۰۰۷
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: با پایان یافتن شمارش آرا، منتخبان شوراهای اسلامی شهرهای اهرم، آباد و دلوار از توابع این شهرستان معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر، عبدالحسن رفیعی پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این شهرستان ۵۳هزار و ۴۸۲ نفر از واجدان شرایط رای در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

وی بیان کرد: شهرستان تنگستان با ۷۹ درصد بالاترین نرخ مشارکت در این دوره از انتخابات استان بوشهر را به خود اختصاص داده‌است.

رفیعی پور در ارتباط با منتخبان شورای اسلامی شهرهای این شهرستان گفت: در شهر آباد، غلامعلی آزاد نیا با ۹۴۰ رای، علی خسرو خواه ۸۹۵، حسین گنجه ۸۶۰، سجاد زنگویی ۶۶۹ و اسماعیل مصدقی با ۶۴۳ رای به عنوان منتخب شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

وی ادامه داد: همچنین مردم شهر اهرم نیز عباس صبوری با سه هزار و ۶۴۰، عاطفه شکاری یکهزار و ۷۵۱، ابراهیم دهقان دوست یکهزار و ۷۴۰، محمد عاشوری یکهزار و ۵۴۵ و غلامرضا برقی نژاد با یکهزار و ۵۱۲ رای را به عنوان منتخبان شورای اسلامی ایت شهر انتخاب کردند.

رفیعی پور گفت: در دلوار نیز غلامرضا ممسنی با ۷۶۰رای، علی نعمتی ۶۸۶، حسن جمالی ۶۴۳، سجاد یکوکسان ۶۳۹ و محمد دلواری ۶۱۸ رای به عنوان منتخبان شورای این شهر برگزیده شدند.

وی از مشارکت مردم و همه عوامل اجرایی در برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد. 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر