شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دولت جدید باید به استان بوشهر نگاه بسیار ویژه‌ای داشته باشد...
کد خبر: ۹۱۰۱۵
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دولت جدید باید به استان بوشهر نگاه بسیار ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در نشست با فرمانده سپاه امام صادق (ع) و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور حماسی مردم استان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا نشان از بصیرت مردم بود.

وی با تبریک انتخاب آیت الله رئیسی و منتخبین شهر و روستا در استان بوشهر، خاطرنشان کرد: مردم عزیز و گرانقدر با حضور پرشور خود در انتخابات برگ زرین دیگری در تاریخ تابناک این استان اضافه کردند.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: امیدوارم مسئولین نیز پاسخگو، قدردان و در خدمت مردم عزیز استان بوده و همواره موفق و کوشا باشند.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به وضعیت توسعه و پیشرفت استان بوشهر و نقش مهم این استان در فضای ملی، تصریح کرد: دولت جدید باید به استان بوشهر نگاه بسیار ویژه ای داشته باشد.

وی خواستار توجه ویژه دولت جدید در موضوع پیشرفت‌های عمرانی، اشتغال، رفع مشکلات اقتصادی، توجه ویژه به نخبگان استان و بکار گیری آنان در عرصه مدیریت استانی و رفع محرومیت زدایی شد.

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر، حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم جم، دیر، کنگان و عسلویه، غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان، جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی مطالبی را بیان کردند.

در این نشست همه افراد بر این معنا اتفاق و نظر داشتند که در شرایط جدید مدیریتی ایران باید به طور ویژه به استان بوشهر توجه شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر