جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۰۳۳
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۶۵۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات طرح تام به بخش صنعت این استان اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید حسین حسینی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این تسهیلات با همکاری بین معاونت طرح و برنامه وزارت صمت، بانک صنعت و معدن، بانک تجارت و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ( ایمیدرو) پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: از ۶۵۰ میلیارد تومان سهم استان بوشهر ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش و مابقی شامل ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه ثابت برای حمایت از بخش صنعت این استان است. 

حسینی یادآور شد: متقاضیان دارای شرایط لازم می‌توانند به منظور استفاده از این تسهیلات با دارابودن یکی از مجوزهای پروانه بهره‌برداری برای استفاده از تسهیلات سرمایه ثابت (برای توسعه و بازسازی) و همچنین تسهیلات سرمایه در گردش اقدام کنند.

وی افزود: همچنین واحدهای صنعتی دارای جواز تاسیس و یا مجوز صنفی معتبر از وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌توانند برای استفاده از تسهیلات سرمایه ثابت برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام ( پیشرفت فیزیکی برای مناطق کمتر برخوردار لحاظ نبوده و برای مناطق برخوردار نیز پیشرفت فیزیکی بالای ۴۰ درصد منظور شده ) با نرخ سود براساس مصوبه شورای پول و اعتبار از طریق ثبت نام در سامانه https://www.behinyab.ir اقدام کنند.

حسینی ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در سال جاری برای تحقق شعار سال "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها" و به منظور بهبود وضعیت تولیدکنندگان استان بوشهر از همه توانایی‌ها و ظرفیت‌های لازم استفاده می‌کند تا تولید و اشتغال برای رونق بیشتر به اهداف مورد نظر دست یابد.

وی بیان کرد: در این ارتباط ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی مورد توجه و تاکید قرار خواهد داشت و امیدواریم بتوان با تلاش شبانه‌روزی و همکاری بین‌بخشی از طریق بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی مرتبط دسترسی به نتیجه مطلوب فراهم شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: سال ۹۹ برای پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت به واحدها و طرح‌های صنعتی گام‌هایی مهم برداشته شد و در ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی و متخصص استان اقدام‌های موثری صورت گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر