چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۰۵۶
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط که دشمن برای ناامید کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی‌های زیادی کرده‌است، بهترین کار و جهاد امید آفرینی در مردم است.

به گزارش فکرشهر، ابراهیم رضایی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: به طور قطع امید آفرینی در جامعه تحقق نمی‌یابد مگر اینکه منتخبان مردم به صورت شبانه‌روزی و جهادی خدمت کنند.

وی با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: گروه‌های مختلف داخلی و خارجی تلاش کردند این انتخابات با کمترین میزان مشارکت مردم برگزار شود اما بر خلاف میل و اراده آنان این انتخابات با حضور و پشتیبانی مردم قابل قبول برگزار شد.

رضایی ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای با وجود همه مشکلات و تنگناها نشان داد مردم پشتیبان این انقلاب، نظام و ارزش‌های آن هستند. 

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای با وجود همه مشکلات و دغدغه‌های آنان نشان داد بسیاری از مردم به تغییر شرایط موجود در چارچوب انقلاب و نظام اعتقاد و اعتماد دارند.

وی یادآور شد: مردم معتقدند تغییر رویکردها و نگاه‌ها به یک مدیریت تحول‌گرا می‌تواند عملکردها را تغییر دهد و به قولی تغییر به نفع مردم صورت پذیرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: بر این اساس نخستین وظیفه منتخبان مردم در قوه مجریه و شورای اسلامی شهر و روستا این است که بتوانند به ندای تغییر مردم لبیک بگویند چون بهترین کار و جهاد دراین شرایط امید آفرینی به مردم است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: به طور قطع همه نیروهای داخلی و خارجی این گذاره را متوجه شده‌اند که رویکردی جدید بر سر کار خواهد آمد که نگاهش به توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌های بومی برای بی اثر کردن تحریم‌ها است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و تیره‌های عشایری روز جمعه ۲۸ خرداد همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر برگزار شد و در این انتخابات آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهوری منتخب از سوی مردم ایران انتخاب شد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
آقای رضایی شمامشکل مسکن مهرپرگان حل کنیدامیدپیشکش.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر