پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۰۸۱
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

فکرشهر: امام جمعه دیر گفت: دشمنان هنگامی که از راه های مختلف موفق به شکست ایران اسلامی نشدند، روی نقطه قوت نظام که پشتوانه مردمی است متمرکز شدند که خود را در انتخابات نشان می‌دهد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی حسینی دوشنبه شب در آیین جشن میلاد امام رضا (ع) در مصلی شهدای محراب شهر دیر افزود: مردم ما با بصیرت و هوشیار هستند و با وجود برخی مشکلات و نارضایتی‌ها از دستگاه‌های مختلف همیشه در صحنه هستند.

وی درباره جشن شکرانه حضور مردم در انتخابات، بیان کرد: همه سعی دشمن برگزار نشدن انتخابات در ایران و هدف آنها از فشارها و تحریم‌ها جدایی مردم از نظام اسلامی است.

امام جمعه دیر ادامه داد: دشمنان هنگامی که از راه‌های مختلف موفق به شکست ایران اسلامی نشدند، روی نقطه قوت نظام که پشتوانه مردمی است متمرکز شدند که خود را در  انتخابات نشان می دهد.

وی با بیان اینکه فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید است، عنوان کرد: چون فضای مجازی مدیریت نمی‌شود تهدید آن بیشتر است و دشمن شبانه روزی نسل جوان ما را بمباران تبلیغاتی می کند.

وی مسئله ته لنجی را یکی از مشکلات اساسی دانست، عنوان کرد: زبان ما مو درآورده است، بارها گفته ایم ته لنجی یا قانونی یا غیرقانونی است اگر غیرقانونی است در گمرک را ببندید معنا ندارد که جمهوری اسلامی جنسی را ترخیص کند ۱۰ قدم از گمرک جدا نشده قاچاق باشد.

امام جمعه دیر یادآور شد: از رئیس جمهوری منتخب درخواست می‌کنم برای این دوگانگی چاره‌ای بیاندیشد.

وی عنوان کرد: درباره برخی مسائل در دادگستری دیر، مردم نامه و طومار نوشتند ولی اقدامی نشد این‌ها را مردم می بینند ولی باز هم در انتخابات حاضر شدند لذا اهمیت حضور مردم باید دیده شود.

حسینی بیان کرد: جشن امشب جشن پیروزی ملت ایران بواسطه حضور مردم در انتخابات و تودهنی به دشمنان اسلام، ضدانقلاب، منافقین و سلطنت طلب ها و کسانی است که از ماه ها قبل می گفتند انتخابات مهندسی شده است.

وی اضافه کرد: جریان هایی که سال ها در نظام مسئولیت داشتند به این مسائل دامن زدند و نظام را به نابودی جمهوریت متهم کردند که رهبری پاسخ دادند برای ما هم اسلامیت و هم جمهوریت اهمیت دارد.

حسینی بیان کرد:مسئولان کشور فقط بعد از انتخابات از مردم تشکر نکنند بلکه در طول سال قدردان و خدمتگزار و وفادار به ملت باشند که رئیس جمهور منتخب نیز بر این موضوع تاکید کردند.

وی افزود: مردم شهرستان دیر با وجود کاستی ها، گرما و کرونا حضور ۷۸ درصدی در انتخابات داشتند و با توجه به رای بالای رئیس جمهوری منتخب در دیر انتظار است به مشکلاتی مانند مساله ته لنجی، اشتغال، آب شرب و بیمارستانی که ناقص ااست و شهروندان گلایه مند هستند، رسیدگی شود.

امام جمعه دیر افزود: مردم از جناح بازی ها، حزب بازی ها و چپ و راست خسته شده اند؛ یک دولتی براساس شایسته سالاری و معیار انقلابی، روحیه جهادی، ضدفساد واستکباری، مردمی می خواهند؛ انتظار است هم خود رییس جمهوری منتخب و هم همکارانی که انتخاب می‌کنند مردمی و در دسترس مردم باشند.

وی یادآور شد: رئیس جمهوری منتخب چندبار اعلام کرد که رسما ستادی ندارد، بنابراین کسانی که در ستادها بوده‌اند برای خدا بوده‌اند و دنبال سهم خواهی نباشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر