پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: کارخانه‌های سیمان این استان مکلف شدند همه اطلاعات مرتبط با تولید همه خود را در سامانه‌های جامع تجارت و انبارها ثبت کنند...
کد خبر: ۹۱۰۸۹
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

فکرشهر: معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: کارخانه‌های سیمان این استان مکلف شدند همه اطلاعات مرتبط با تولید همه خود را در سامانه‌های جامع تجارت و انبارها ثبت کنند.

به گزارش فکرشهر، ابوالقاسم محمدزاده روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در راستای اجرا مصوبه‌های نشست کارگروه تنظیم بازار شرکت‌های تولید کننده سیمان در استان بوشهر مکلف هستند نسبت به ثبت اطلاعات موجودی اولیه، تولید، فروش، مصرف، ورود و خروج انبار مطابق برنامه زمان‌بندی و ترتیب‌های ابلاغی در سامانه‌های جامـع تجارت www.ntsw.ir و جامـع انبارها www.nwms.ir اقدام کنند.  

وی با اشاره به ضرورت شفاف‌سازی عملکرد همه واحدهای تولیدکننده و فروشنده سیمان بیان کرد: اجرای این دستورالعمل کشوری در استان بوشهر بصورت جدی و با نظارت کامل از سوی دستگاه‌های نظارتی و سازمان صمت این استان پیگیری و دنبال خواهد شد.

محمدزاده افزود: در این زمینه مستندات و فیلم‌های آموزشی موردنیاز در صفحه سامانه جامع تجارت به آدرس www.ntsw.ir اشتراک‌گذاری شده‌است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر