جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۱۳۶
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش صنعتی استان بوشهر در قالب طرح تسهیلات تام اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید حسین حسینی اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان طی سال جاری در راستای تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها» و به منظور بهبود وضعیت تولیدکنندگان استان از همه توانایی‌ها و ظرفیت‌های لازم استفاده خواهد کرد تا تولید و اشتغال برای رونق بیشتر به اهداف مورد نظر دست یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی مورد توجه و تاکید ما قرار خواهد داشت و امیدوارم با تلاش شبانه‌روزی و همکاری بین‌بخشی از طریق بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی مرتبط بتوانیم به نتیجه لازم برای حمایت واقعی از واحدها تولیدی برسیم.

وی خاطر نشان کرد: سال ۹۹ در راستای پرداخت تسهیلات سرمایه گردش و ثابت به واحدها و طرح‌های صنعتی گام‌های مهمی برداشته شد که در ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی و متخصص استان اقدامات مؤثری صورت گرفت.

حسینی یاد آور شد: مجموعاً ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش صنعتی استان بوشهر تخصیص یافته است که شامل مبلغ ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه ثابت برای حمایت از بخش صنعت استان تعیین شده است.

وی یادآور شد: متقاضیان دارای شرایط لازم می‌توانند بمنظور استفاده از این تسهیلات با دارا بودن یکی از مجوزهای پروانه بهره برداری برای استفاده از تسهیلات سرمایه ثابت (برای توسعه و بازسازی) و سرمایه در گردش و همچنین دارا بودن جواز تأسیس و یا مجوز صنفی معتبر از وزارت صنعت، معدن و تجارت برای استفاده از تسهیلات سرمایه ثابت جهت تکمیل طرح‌های نیمه تمام (پیشرفت فیزیکی برای مناطق کمتر برخوردار لحاظ نبوده و برای مناطق برخوردار نیز پیشرفت فیزیکی بالای ۴۰ درصد است) با نرخ سود بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار از طریق ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر