جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۱۴۳
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

فکرشهر: همزمان با گرامیداشت چهلمین سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی ۹۵ فعالان قرآنی تبلیغی استان بوشهر تجلیل شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر روز سه‌شنبه در این آیین با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت امام رضا (ع) گفت: تقارن این مناسبت مبارک با سالروز تاسیس سازمان تبلیغات بیانگر بار سنگینی است که بر عهده مبلغان حوزه دین و تبلیغات اسلامی گذاشته شده‌است.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری افزود: در انتخابات ۲۸ خرداد نیز حضور باشکوه اقشار مختلف مردم، نتیجه به میدان آمدن همه ظرفیت‌های انقلاب اسلامی از جمله فعالان قرآنی تبلیغی در ایجاد بصیرت در بین مردم بود.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب با استفاده از ابزارهای مختلفی مانند فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای در صدد تحریم انتخابات و تشویق و تحریک مردم برای عدم شرکت انتخابات و رای ندادن بودند که با بصیرت مردم مثل گذشته شکست خوردند.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر نیز گفت: سازمان تبلیغات اسلامی دوران تحول خود را با مدیریت حجت‌الاسلام قمی آغاز کرد که این تحول نویدبخش آینده‌ای روشن است.

امید پارسایی‌فر افزود: در این راستا زیرمجموعه سازمان تبلیغات در استان نیز باید باید خود را به تحولات و تکنولوژی روز مجهز و انتظارات رهبر معظم انقلاب برآورده کنند.

در این آیین با اهدای لوح از ۹۵ فعال قرآنی تبلیغی استان بوشهر شامل طلبه‌های فعال، برگزیدگان مسابقات تفسیر قرآن کریم، پژوهشگران عرصه‌ تربیت کودک و نوجوان، برگزارکنندگان آزمون حفاظ قرآن کریم و کارمند برگزیده‌ اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و هفت نفر از فرزندان روزه اولی کارکنان تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر