جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۲۳۴
پنجشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: باتوجه به اینکه یکی از شاخصه و ویژگی‌های انقلاب اسلامی مبتنی بر انقلاب فرهنگی بوده است باید با تلاش فرهنگی در تبیین و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب است جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز پنجشنبه در نشست با رئیس اداره تبلیغات اسلامی، شورای هیات‌های مذهبی و کانون مداحان گناوه افزود: تبیین و نهادینه کردن بیانیه جامع رهبرمعظم انقلاب نیازمند عزم و تلاش جدی و عمیق است که همگان باید برای تحقق آن احساس مسئولیت کنند.

وی اظهارداشت: برای تحقق بیانیه گام دوم به لحاظ گفتمانی و عملیاتی تلاش و همت مضاعف کنیم.

امام جمعه گناوه گفت: با بهره گیری از ظرفیت‌های تبلیغی و اسلامی و نیروهای بسیار فعال در شهرستان ، باید زمینه توسعه و گسترش و ترویج فرهنگ اسلامی و دینی فراهم شود.

وی افزود: ترویج قرآن و حمایت از کانون‌های قرآنی وظیفه همه ما است و در این خصوص باید فضاها و مراکز قرآنی غیر فعال در شهرستان  فعال شود.

رکنی حسینی اظهارکرد: شهرستان گناوه دارای ظرفیت‌ها و نیروهای فعال دینی است که در زمینه قرآنی و اسلامی و ترویج فرهنگ و مکتب اهل بیت (ع) با کمترین امکانات، بهترین و بیشترین کارها را انجام می‌دهند.

امام جمعه گناوه  با اشاره به انتخاب استان بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی کشور افزود: با شناسایی روحانیون شهرستان  که در حال فعالیت در سطح کشور هستند ،  از توانایی‌های آنها می‌توان برای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی کمک گرفت.

وی بیان کرد: باتوجه به فعالیت  مربیان و مراکز قرآن پژوه‌ در سطح شهرستان ، درصورتی که  حمایت از آنها صورت گیرد نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی دارند.

رکنی حسینی یادآورشد: مردم شهرستان گناوه همواره در کارهای فرهنگی و دینی پیشگام هستند و  در زمینه کمک به گسترش مراکز دینی و فرهنگی نیز همکاری خواهند کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر