شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۲۴۰
پنجشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال شاهین عامری (شهرستان تنگستان) گفت: این تیم در ۲ بازی آینده تنها برای صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور می‏‌جنگد.

به گزارش فکرشهر، محمود آرامش روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: شاهین عامری در آخرین بازی هفته اخیر خود با یک تیم قعر جدولی دیدار داشت که بازی با تیم‌های قعر جدول همیشه مشکل است چرا که آنها برای بقا می جنگند.

وی بیان کرد: به همان اندازه که بازی با تیم‌های بالای جدول مشکل است بازی با تیم‏‌های پایین جدولی نیز مشکلات خاص خود را دارد.

آرامش ادامه داد: شاهین عامری اکنون با تفاضل گل سوم است و امید است با گرفتن امتیاز لازم از ۲ بازی آینده موفق به قرار گرفتن در رده دوم و صعود به مرحله حذفی برای صعود به لیگ یک شود.

وی گفت: شاهین همچنین امیدوار است تیم شهید قندی رقیب اصلی در بازی‌های آینده امتیاز از دست بدهد.

آرامش ادامه داد: این تیم در ۲ بازی پیش رو با تیم‎های آخر جدولی بازی دارد ولی با تمام توان و انرژی تنها برای کسب سه امتیاز به میدان خواهد رفت.

وی افزود: در بازی آخر این تیم برابر شهرداری بم شماری از بازیکنان مصدوم بودند که کادر فنی ناچار به تغییر پست برخی از بازیکنان شد ولی با این وجود همه آنها خوب ظاهر و یک پیروزی ارزشمند کسب کردند.
آرامش بیان کرد: با وجودی که تازگی به تیم اضافه شدم به عنوان سرمربی اشراف کامل به بازیکنان سابق و اشراف نسبی به بازیکنان جدید دارم که امید است این شناخت در نهایت موفق به کسب نتیجه دلخواه برای تیم شاهین عامری شود.

سرمربی تیم فوتبال شاهین عامری (شهرستان تنگستان) گفت: در تیم شاهین عامری مدیریت باشگاه بیش از ظرفیت موجود امکانات مورد نیاز موفقیت تیم را فراهم کردند.

آرامیش اظهار کرد: در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور خیلی از تیم‎ها شاید مشکلاتی داشته باشند ولی با این وجود مشکل قابل توجهی پیش روی تیم شاهین عامری وجود ندارد.

وی افزود: پیش از این نیز رضا نظرزاده سرمربی سابق تلاش های زیادی برای پیشرفت تیم داشتند که به نوبه خود از تلاش وی بعنوان یک سرمربی جوان و آینده‌‎دار قدردانی می‎کنم.

شاهین عامری اکنون با ۳۹ امتیاز در رده سوم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر