چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به ۳۳۲ نفر رسید...
کد خبر: ۹۱۲۵۱
پنجشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به ۳۳۲ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر، سعید کشمیری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۶۰ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۱۳ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: امروز ۶ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا ۴ آقا ۷۶، ۷۴، ۶۵ و ۶۴ سال سن با سابقه بیماری دیابت و فشار خون و ۲ خانم با ۶۵ سال سن بدون داشتن بیماری زمینه‌ای و ۵۹ سال سن با سابقه بیماری روماتیسم در استان بوشهر به ثبت رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در شبانه‌روز گذشته ۹۴ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند که از این تعداد ۶۴ نفر مثبت قطعی بوده ‎اند.

کشمیری گفت: تا کنون ۱۲۴۵ نفر در استان به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند و ۵۰۲۹۷ نفر هم به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت ۱۴۴ بیمار بر اثر کرونا خبر داد و اعلام کرد: مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۳ هزار و ۴۷۳ نفر رسید.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: ۴ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۱۰۴ نفر دوز اول واکسن کرونا و و یک میلیون و ۶۹ هزار و ۵۶۵ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۴۸۱ هزار و ۶۶۹ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۷۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۳۴۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۱۴۰ هزار و ۱۲۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۳ هزار و ۴۷۳ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۷۹۷ هزار و ۱۰۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۲۲۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۲ میلیون و ۹۴۵ هزار و ۴۹۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۵۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر