شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۳۱۹
جمعه ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم با حضور در عرصه انتخابات و خلق حماسه ۲۸ خرداد برگ زرین دیگری در کتاب تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی به ثبت رساندند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه خود که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت اعلام کرد: مردم ایران با تمام توطئه‌های جهان استکبار، وضعیت کرونایی کشور، گله‌مندی‌ها و کارشکنی‌ها در انتخابات حضوری پرشور داشتند و از انقلاب اسلامی، آرمان‌ها و ارزش‌های آن با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب حمایت و حراست کردند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از این حضور پرمعنا و حماسی مردم، از رئیس جمهوری منتخب خواست درباره برطرف کردن مشکلات اقتصادی، شایسته‌سالاری، مبارزه با فقر، فساد و تبعیض، عدالت خواهی، اشتغال، توسعه و پیشرفت ایران با برنامه‌ریزی دانش بنیان و مدیریت جهادی، تلاشی کارآمد داشته باشد و استان ولایت‌مدار بوشهر را به طور ویژه مورد توجه قرار دهد.

صفایی بوشهری همچنین به همه منتخبان شوراهای شهر و روستای استان بوشهر تبریک گفت و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به گرامیداشت هفته قوه قضائیه افزود: این قوه مهم یکی از ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امید می‌رود در عرصه عدالت خواهی، مبارزه با فساد و پیش‌گیری از جرائم موفق باشد.

وی با اشاره به پنجم تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: یکی از عوامل بحران زندگی فردی و اجتماعی جامعه امروز جهان و ایران، مساله "اعتیاد" است و مبارزه قاطع و بنیادین با این پدیده شوم و عوامل تولید و توزیع آن یک ضرورت ملی و بین المللی است.

صفایی بوشهری اضافه کرد: بی تردید آموزه‌ها، تربیت صحیح نوجوانان و جوانان، توجه خانواده‌ها به فرزندان، برطرف کردن مشکلات اجتماعی و اقتصادی از دیگر عناصر پیشگیری از این بلای خانمان سوز است.

وی "محیط بانان" را پاسداران حریم سلامت محیط زیست جغرافیای ایران عنوان کرد و گفت: مسئولان در عرصه مهیا سازی امکانات محیط بانی و حقوق و مزایای آن عزیزان توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: از مسئولان بهداشت و درمان تقاضا می‌شود پیرامون مدیریت وضعیت کرونایی استان بوشهر و برطرف کردن وضعیت نگران کننده آن در این استان اقدام ویژه و فوری داشته باشند و مردم نیز با رعایت کارآمد دستورالعمل‌های بهداشتی مانع بیماری خود و محیط اجتماعی خویش باشند.

صفایی بوشهری از مسئولان وزارت نفت خواست در مورد وضعیت حقوقی و حق مشاغل تلاش‌گران عرصه نفت و گاز اقدام‌های مناسب و درخور داشته باشند و با توجه به کار سخت آنان مزایای مناسب در نظر بگیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر