چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۳۲۲
جمعه ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان این که پیگیری برای بهبود مسائل رفاهی کارگران صنعت نفت و گاز در حال انجام است، گفت: مطالبات قانونی کارگران و مهندسان صنعت نفت و گاز در فضای آرام قابل پیگیری است.

به گزارش فکرشهر، محمد تقی ایرانی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: برای به روز رسانی پرداخت‌های کارگران صنعت نفت وگاز در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تلاش زیادی در کمیسیون کارگری استان بوشهر و شهرستان‌ها صورت گرفت که باعث شد معوقه‌های کارگران به کمترین میزان برسد.

وی ادامه داد: در مورد تبعیض در پرداخت‌ها، کمیسیون کارگری مصوبه‌ای در زمینه برطرف شدن تبعیض‌ها به منطقه سازمان ویژه اقتصادی انرژی پارس ابلاغ کرد.

ایرانی اضافه کرد: همچنین در این زمینه تلاش شد تعدیل‌ها به کمترین میزان برسد و در صورت تعدیل؛ از کارکنان شرکت‌های یاد شده در شرکت‌ها و پتروشیمی‌های مورد بهره‌برداری استفاده شود. 

ایرانی گفت: پی‌گیری برای بهبود مسائل رفاهی کارگران از سوی منطقه اقتصادی انرژی پارس و بازرسی از شرکت‌ها و پتروشیی‌ها در حال انجام است و پیشنهاد پرداخت همزمان حقوق مدیران، کارگران و کارکنان انجام شده‌است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: با توجه به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در مورد کاهش سقف حقوق کارمندان رسمی پیشنهاد ما اصلاح قانون مجلس و واقعی کردن پرداخت‌ها و امتیاز استراحت کاری برای کارمندان به عنوان مطالبه کارگران و کارمندان است.

وی تصریح کرد: در این شرایط تحریم و نیاز کشور به تولید نفت، گاز و پتروشیمی کارگران، کارمندان و مهندسان پرتلاش صنعت نفت و گاز با حضور در محل کار خود، اجازه ندهند چرخ تولید متوقف شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر