پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۴۴۵
يکشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۷

فکرشهر: به مناسبت بزرگداشت سالروز آزادی خرمشهر، سوم خرداد فراخوان مسابقه استانی " دل نوشته ای به خرمشهر" در دشتی منتشر شد که مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفت و با بررسی آثار ارسالی به این مسابقه، برگزیدگان آن معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا  گفت:  این مسابقه با هدف گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر و ترویج و گسترش حوادث و وقایع ملی در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری برگزار شده است.

حمید زارعی اظهار کرد: ۱۰۴ اثر شامل ۶۴ دل نوشته در رده‌ی سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و ۴۰ اثر در بخش بزرگسالان به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد.

وی افزود:  در این مسابقه مریم فقیه، فاطمه تیموری و مجتبی صفری" در بخش سنی ۱۲تا ۱۸ و " فرخ بانو رزمی، فرشته گزدرازی، فریبا آذری و خدادا رضایی" نفرات برتر بخش  بزرگسالان معرفی شدند.

زارعی بیان کرد: در صورت شرایط عادی و امکان برگزاری برنامه های حضوری، آیین اختتامیه با حضور نفرات برگزیده برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: غلامرضا قربانی مقدم، هادی اخلاقی و غلامرضا زائری سه تن از چهره های برجسته ادبی شهرستان دشتی داوری این مسابقه را عهده دار بودند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی عنوان کرد: برگزاری مناسبت ها در قالب برنامه های فرهنگی و هنری علاوه بر ارائه و شناسایی ظرفیت ها، می‌تواند جوانان و نوجوانان را با رشادت ها و ایثارگری های مردان و بانوان در دفاع از کشور آشنا سازد.

مسابقه استانی دل نوشته ای به خرمشهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه‌های عمومی دشتی و باشگاه کتابخوانی یار مهربان مدرسه قلم خورموج برنامه ریزی و برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر