پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۴۷۱
يکشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون انرژی مجلس از ابتدای اعلام خواسته‌های کارگران صنعت نفت و گاز تاکنون از مجاری قانونی و نشست با مسئولان در تلاش برای برطرف کردن مشکل آنان است و این تلاش‌ها تا رسیدن به نتیجه نهایی ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم جمیری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: کارگران و نیروهای زحمت کش این سرزمین در عرصه فعالیت‌های صنعتی بویژه حوزه نفت و گاز حق و حقوقی دارند و به پاس خدماتی که متقبل می‌شوند باید حق و حقوق آنان به موقع و با رعایت عدالت پرداخت شود.

وی خطاب به مسئولان سطوح عالی و منطقه ای توصیه کرد: اجازه ندهند حقوق کارگران زحمت کش و نیروهای تلاش‌گر عرصه نفت و گاز در میدان‌های مختلف تضییع شود و قبل از اینکه آنها تقاضایی داشته و با نگرانی تقاضای خود را در جاها و مراجع مختلف بیان کنند مسئولان به فکر باشند و به خواسته به حق آنان درزمینه حقوق پاسخ مثبت دهند.

جمیری، تقاضای کارگران صنعت نفت و گاز را تعادل در دریافت حقوق و شرایطی که برای آنها به لحاظ اقماری بودن یا نبودن مطرح شده و تبدیل وضعیت آنها عنوان کرد و گفت: باتوجه به نشست با رئیس شرکت ملی نفت، امید می‌رود با پی‌گیری کمیسیون و همه مسئولان این موضوع حل و به خواسته به حق کارگران به خوبی پاسخ به جا و به هنگام داده شود. 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: هرچند کارگران و کارکنان صنعت نفت و گاز حق دارند و باید مسئولان به موقع پاسخگوی آنان باشند و وظیفه نمایندگان مجلس نیز حمایت و احقاق حقوق این فعالان عرصه تولید است اما آنان دقت داشته باشند که نوع حرکت، اعتراض و نقدشان به مسئولان در زمینه  پرداخت حقوق و ایجاد شرایط فضای مناسب برای اینکه با اطمینان بهتر کار کنند نباید موجب سوء استفاده بدخواهان شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین موضوع امروز کشور رونق و جهش تولید است گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب همواره حامی و هوادار قشرهای آسیب پذیر، کارگر و نیروهای زحمت کش در عرصه تولید هستند.

جمیری ادامه داد: به تبع نگاه رهبرمعظم انقلاب دیگر مسئولان نیز وظیفه دارند برای حمایت از کارگران نقش آفرین باشند و اگر مسئولان خواسته یا ناخواسته نتوانند و یا نتوانسته باشند پاسخگوی آنها باشند هرچند نقدشان به حق است اما شیوه آن نباید به گونه‌ای باشد که بدخواهان نظام بتوانند از شیوه برخوردشان به نفع خود سوء استفاده کنند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر