جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۵۰۳
دوشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

فکرشهر: نماینده مردم زاهدان در مجلس با انتقاد از عملکرد وزیر بهداشت در خصوص ارسال تجهیزات پزشکی به هند برای مهار بیماری کرونا، از وی خواست تا تجهیزات و امکانات پزشکی خود را به جای هند به سیستان و بلوچستان بفرستد چرا که این بیماری در استان به اوج خود رسیده است.

به گزارش فکرشهر از خانه ملت، فداحسین مالکی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۶ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر بهداشت و درمان، گفت: آقای نمکی اخیرا نامه‌ای به وزیر هند نوشته‌اید مبنی بر اینکه آمادگی دارید تجهیزات فنی به هند ببرید تا به مهار کرونا در این کشور کمک شود، اما من می‌گویم؛ نیازی نیست به هند بروید، سری به استان سیستان و بلوچستان بزنید و با این ویروس در شرق کشور مبارزه کنید. در واقع تجهیزات و هر آنچه را که دارید را در اختیار استان قرار دهید.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حالی روزانه بیش از ۱۲۰۰ نفر از مردم مظلوم سیستان و بلوچستان به کرونا مبتلا می‌شوند و فوتی های بسیاری در اثر این بیماری داریم که شما نه پاسخ تلفن استاندار را می‌دهید و نه از مدیریت ویژه‌ای در استان برخوردار هستید که این بیماری را کنترل کنید در حالی که قول یک تغییر اساسی را داده بودید؛ بنابراین من جنابعالی را مقصر اصلی جان باختن مردم به دلیل کرونا می‌بینم.

وی افزود: از دستگاه قضایی تقاضا می‌کنم که به این موضوع مهم ورود داشته باشد البته اخیراً شنیده‌ام که دادستان محترم زاهدان به موضوع ورود پیدا کرده‌اند بنابراین باید نسبت به موضوع حساس بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر