جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با جنوبی شدن جهت وزش باد و افزایش رطوبت هوا در این استان، رطوبت جزیره خارگ به ۹۸ درصد رسید...
کد خبر: ۹۱۵۱۵
دوشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با جنوبی شدن جهت وزش باد و افزایش رطوبت هوا در این استان، رطوبت جزیره خارگ به ۹۸ درصد رسید.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا انصاری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت بوشهر با ۹۱ و گناوه و عسلویه با رطوبت ۸۱ درصدی پس از خارگ به ترتیب بیشترین میزان رطوبت را در استان بوشهر داشتند.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته اهرم و خورموج با دمای ۴۶ و برازجان و عسلویه با دمای ۴۴ درجه به ترتیب بیشترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

انصاری ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم جریانات آرام جنوبی تا پایان هفته در این استان و روی دریا است.

وی اظهار کرد: بنابراین افزایش رطوبت و شرجی هوا، غبار محلی و گاهی وزش ملایم باد و در برخی از نقاط نیز وقوع مه صبحگاهی از پدیده های غالب در سطح استان بوشهر خواهد بود.

انصاری یادآور شد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر و طی صبحگاه در برخی نقاط با مه صبحگاهی پیش ‎بینی شده‌است.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در اواسط روز گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش بینی می‎‌شود.

انصاری افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۰:۳۵ بامداد، جزر اول ۰۴:۲۵، مد دوم ۱۱:۰۰ و جزر دوم ۱۸:۵۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر