جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان اظهار داشت: کلیپ منتشر شده در رابطه با زورگیری مسلحانه در جاده اهرم دلوار صحت ندارد و مربوط به ماموریت پلیس در راستای توقیف محموله موادمخدر بوده است...  
کد خبر: ۹۱۵۶۵
سه‌شنبه ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان اظهار داشت: کلیپ منتشر شده در رابطه با زورگیری مسلحانه در جاده اهرم- دلوار صحت ندارد و مربوط به ماموریت پلیس در راستای توقیف محموله موادمخدر بوده است. 

به گزارش فکرشهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین خواجه بیان داشت: در پی انتشار کلیپی مبنی بر انجام سرقت مسلحانه از یک دستگاه خودرو سواری در محور اهرم – دلوار به آگاهی عموم مردم می رساند، روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدام اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودرو توسط قاچاقچیان در محور مواصلاتی اهرم – دلوار مطلع که سریعا به آن محل اعزام و در چندین نقطه با هماهنگی قضایی اقدام به برپایی ایست و بازرسی موقتی کردند.

وی خاطرنشان کرد: راننده خودروی مظنون به حمل مواد مخدر با سرعت زیاد و بدون توجه به ایست و هشدارهای پلیسی ازذ نقطه اول ایست و بازرسی عبور کرده ولی با هوشیاری و اقدام متناسب مامورین و شلیک چندین تیر بصورت هوایی، در نهایت و در  ایست و بازرسی نقطه دوم در تور عملیاتی پلیس گرفتار که پس از توقیف خودروی مذکور و دستگیری راننده و سرنشین،مقادیری مواد مخدر که بطرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان در خاتمه یادآور شد: پلیس در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، برابر قانون و با اهتمام لازم، قاطعانه عمل خواهد کرد و از مردم شریف استان و کاربران فضای مجازی هم در خواست داریم تا از بازنشر محتواهایی که از صحت آنها یقین حاصل نکرده اند و فاقد منبع موثق هستند خودداری کرده تا باعث نگرانی خاطر برای شهروندان گرانقدر نشوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر