پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در پایان هفته جاری از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده دما در برخی از نقاط این استان و بویژه مناطق غیرساحلی از ۵۰ درجه سانتیگراد فراتر می‌رود...
کد خبر: ۹۱۵۸۶
سه‌شنبه ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۶

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در پایان هفته جاری از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده دما در برخی از نقاط این استان و بویژه مناطق غیرساحلی از ۵۰ درجه سانتیگراد فراتر می‌رود.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا انصاری روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای اهرم، برازجان و خورموج با ۴۶ درجه بیشترین و بندر امام حسن شهرستان دیلم با ۲۵ درجه کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا آغاز هفته بعد جوی آرام بر این استان و دریا حاکم است. 

انصاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر و صبحگاه در برخی نقاط با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در اواسط روز گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

انصاری اظهار کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۲۵ بامداد، جزر اول ۰۵:۲۵، مد دوم ۱۱:۴۵ و جزر دوم ۱۹:۳۵ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر