جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۶۵۹
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۶

فکرشهر: سردار فدوی به ‌اقدام خرابکارانه اخیر دشمنان در استان البرز اشاره کرد و گفت: این بار هم در این تلاش و اقدام دشمنان، ‌‌به هیچ شخص یا سیستمی آسیب وارد نشده ‌و آنها باز هم در دستیابی به اهدافشان ناکام ماندند.

به گزارش فکرشهر از انتخاب و به نقل از خبرگزاری ها، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای گام دوم انقلاب اسلامی سپاه حتما بیشتر از گذشته پای نظام و انقلاب می ایستد و قبراق و چابک تر خواهد بود.

دریادار پاسدار علی فدوی روز چهارشنبه درحاشیه آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در جمع خبرنگاران افزود: ما تعداد بسیار زیادی از پیروزی هایی که در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی در مقابل جبهه باطل شیطان بزرگ بوده را می توانیم نام ببریم.

فدوی افزود: آن ها تلاش مذبوحانه ای برای ضربه به انقلاب اسلامی می کنند و نشان از ضعف آن ها دارد که قدرت و جرات و تصور بیان قدرت ایران را ندارند و نتیجه آن اقداماتی خرابکارانه هست که هیچوقت به نتیجه قابل قبول خود در این مورد نیز نمی رسند حتی در روزهای اخیر اقدامی در البرز داشتند که نه توانستند به کسی و نه سیستمی آسیب برسانند.

در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه استان البرز از خدمات پنج ساله سردار سیدیوسف مولایی قدردانی و سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا به عنوان فرمانده جدید سپاه استان البرز معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر