شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دادستان بوشهر گفت: مرکز ملاقات مجازی زندانیان با خانواده‌ها با هدف تحقق سند تحول قوه قضاییه در زندان مرکزی بوشهر افتتاح شد...
کد خبر: ۹۱۶۶۷
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴

فکرشهر: دادستان بوشهر گفت: مرکز ملاقات مجازی زندانیان با خانواده‌ها با هدف تحقق سند تحول قوه قضاییه در زندان مرکزی بوشهر افتتاح شد.

به‌ گزارش فکرشهر از صداوسیما، طرح ارتباط برخط تصویری زندانیان با خانواده‌هایشان با افتتاح مرکز ملاقات مجازی زندانیان با خانواده‌ها در زندان مرکزی بوشهر افتتاح شد.

دادستان بوشهر در آیین افتتاح این مرکز گفت: این طرح با تلاش اداره‌کل زندان‌ها و معاونت فناوری دادگستری کل استان بوشهر در راستای سند تحول قوه قضاییه و قوه قضائیه هوشمند در تراز انقلاب اسلامی اجرا و افتتاح شد.

علی حسن‌پور افزود: راه‌اندازی این طرح برای تسهیل امور مردم و حمایت از خانواده‌های زندانیان است و در پیشگیری از اتلاف وقت و کاهش هزینه‌ و مشکلات خانواده‌های زندانی در تردد برای ملاقات بسیار اثربخش است.

او گفت: افتتاح ارتباط آنلاین تصویری در زندان مرکزی بوشهر عامل مهمی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و شکسته شدن زنجیره انتقال این بیماری است که این بستر زمینه ملاقات خانواده‌ها با زندانیان در منزل را در آینده فراهم می‌کند.

رضا مقبلی‌قرائی مدیرکل زندان‌های استان بوشهر با بیان این‌که شیوه ملاقات الکترونیک کاربردی و در بستر امن سامانه قوه قضائیه انجام می‌شود، گفت: این ملاقات هیچ‌گونه هزینه‌ای برای مددجو و خانواده آنان ندارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر