پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۶۷۹
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳

فکرشهر: فرماندار کنگان گفت: ۸۶  میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی سرمایه‌ای به عمران و توسعه این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید علی پاک نژاد روز چهارشنبه در نشست کمیته برنامه‌ ریزی شهرستان کنگان بیان کرد: این میزان اعتبار در ۲۱ فصل و میان ۳۴ دستگاه اجرایی توزیع شد که برای ۱۳۰ پروژه عمرانی هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کمیته برنامه‌ریزی تعیین‌کننده خط مشی  و کانون هدایتگری اهداف توسعه شهرستان است، افزود:  به طور قطع تصمیمات این کمیته در پیشبرد اهداف  و برنامه‌های کلان شهرستان در بخش‌های مختلف نقش مؤثر و تعیین کننده‌ای ایفا می‌کند.

فرماندار کنگان اضافه کرد: جلسه کمیته برنامه‌ریزی در واقع مهمترین جلسه شهرستانی به شمار می‌رود چرا که نتیجه آن و جمع بندی‌های صورت گرفته مشخص کننده  نحوه و روند توسعه شهرستان در آینده و تعیین‌کننده نوع هدف گیری در راستای تحقق برنامه‌ها است.

پاک‌نژاد گفت: با این حال کمیته برنامه‌ریزی پاسخگوی نیازها و اولویت بندی‌های شهرستان نیست و لازم است از آنچه داریم با یک برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند استفاده درست داشته باشیم.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان کنگان اولویت توزیع اعتبارات در سالجاری را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عنوان کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی از طریق اداره کل  دستگاه‌های مربوطه پیگیرجذب اعتبارات از استان و اعتبارات ملی باشند.

وی ادامه داد: انتظار از مدیران شهرستان این است که با جدیت اجرای طرح‌ها و جذب اعتبارات و مبادله موافقت نامه ها را پیگیری و برای تخصیص اعتبارات بویژه از منابع ملی با تعامل و ارتباط مستمر با مدیران تلاش کنند.

فرماندار کنگان تاکید کرد: مدیران در اجرای پروژه‌ها به دنبال کیفیت باشند و حمایت و جذب سرمایه‌گذار در شهرستان برای تولید و ایجاد اشتغال را در اولویت‌ها قرار دهند.

پاک‌نژاد با بیان اینکه مردم بهترین قاضی در بحث نحوه اقدام و نظارت و عمل ما هستند،گفت: همه دستگاه‌های اجرایی با هم‌اندیشی، تحرک و افزایش کارایی در حوزه مدیریتی شهرستان ایفای نقش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر