چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۶۹۱
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

فکرشهر: فرماندار دیلم استان بوشهرگفت: طبق آمار موجود شمار پرونده‌های قضایی این شهرستان در ۲ سال اخیر کاهش یافته که این امر مرهون تلاش و زحمات مجموعه رئیس و کارکنان دادگستری است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد دشتی روز چهارشنبه در دیدار با  رئیس و کارکنان دادگستری  این شهرستان دیلم افزود: با همکاری و تعامل دستگاه قضایی و انتظامی ، امنیت پایدار و خوبی در این شهرستان برقرار است.

وی بیان کرد: دستگاه‌های  اجرایی شهرستان  همراه با دستگاه قضایی و با  وحدت و همدلی اعضای شورای تامین ، در برقراری ایجاد امنیت و کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی تلاش مضاعف می‌کنند.

فرماندار دیلم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران وفادارش گفت:  هفته قوه قضاییه فرصتی مناسب برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا ،به ویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه است.

وی  افزود:  فعالیت‌های دادگستری در بحث گسترش عدالت خواهی بسیار موثر بوده است و مردم کل کشور بخصوص شهرستان دیلم  با تحولات عظیمی که در سیستم قوه قضائیه انجام شده است بسیار از عملکرد این مجموعه  راضی بوده‌اند.

فرماندار دیلم در خصوص اقدام‌های  دادگستری در انتخابات ۲۸ خرداد، افزود: با تذکراتی که کمیته رسیدگی به تخلفات در روزهای آغازین به ستادها و نامزدهای شوراها داده بود،  انتخابات بدون تخلفی برگزار شد.

شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر