چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: پلیس دشتستان به دارندگان دستگاه های استخراج ارز دیجیتال (ماینر) هشدار داد...
کد خبر: ۹۱۶۹۸
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

فکرشهر: پلیس دشتستان به دارندگان دستگاه های استخراج ارز دیجیتال (ماینر) هشدار داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان، استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال یکی از علل اصلی افت فشار و قطعی برق در هفته های گذشته بوده که موجب نارضایتی شهروندان شده است.

در همین راستا پلیس دشتستان با عنایت به مطالبه طرح برخود با دارندگان رمز ارز را با اشراف اطلاعاتی کامل و جدیت اجرا کرده و بالغ بر 150 دستگاه ماینر را در هفته گذشته جمع آوری و مالکان آنها تحویل قانون شده اند.

لذا به افرادی که قصد استفاده از رمز ارزها را داشته و نیز دارندگان غیرمجاز دستگاه های استخراج ارز دیجیتال( ماینر ) اعلام می کند که نسبت به جمع آوری آنها اقدام کنند زیرا در غیر این صورت با هماهنگی مقامات قضائی و اشراف اطلاعاتی پلیس دشتستان دستگاه های استخراج ارز دیجیتال آنان جمع آوری، مصادره و مالکان آنها علاوه بر ضرر و زیان مالی تحت پیگرد قضائی نیز قرار خواهند گرفت. 

همچنین دارندگان مجاز دستگاه های رمزارز ( ماینر ) برابر مصوبه هیأت دولت تا پایان فصل گرما مجاز به استفاده از آنها نیستند و می بایست آنها را از مدار برق خارج نمایند و در صورت عدم رعایت این مصوبه دستگاه های رمزارز آنان جمع آوری و تحت پیگرد قضائی قرار خواهند گرفت. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر