پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مرد ۲۸ ساله تبعه افغانستان که پس از قتل همسرش در شهر چغادک این استان، متواری شده بود، شناسایی و دستگیر شد...
کد خبر: ۹۱۷۴۲
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مرد ۲۸ ساله تبعه افغانستان که پس از قتل همسرش در شهر چغادک این استان، متواری شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ حیدر سوسنی روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در تاریخ چهارم تیرماه سال جاری، در پی گزارش یک فقره قتل در شهر چغادک از توابع شهرستان بوشهر، ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی فوری در محل مورد نظر حاضر شدند.

وی بیان کرد: با کشف جسد زن ۲۴ ساله تحقیقات کارآگاهان پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی آغاز و هویت قاتل متواری(همسر مقتول) با توجه به شواهد، مدارک و سرنخ‌ها در صحنه قتل، برای پلیس مشخص شد.

سوسنی ادامه داد: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی و انجام اقدام‌های پلیسی و اطلاعاتی، محل اختفاء قاتل در استان البرز شناسایی و مشخص شد که به همراه پسر چهار ساله خود پس از وقوع حادثه به این استان متواری شده است.

وی عنوان کرد: روز گذشته متهم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر در یک عملیات غافلگیرانه در حالی که قصد داشت از دست ماموران انتظامی فرار کند دستگیر و  به استان بوشهر منتقل شد.

سوسنی گفت: این متهم علاوه بر اعتراف به بزه انتسابی علت آن را اختلاف‌های شخصی عنوان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر